اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایروانی خبر داد

همراهی آستان قدس رضوی با برنامه‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: نماینده آستان قدس‌رضوی در استان اصفهان گفت: آستان قدس‌رضوی برای هفته دفاع مقدس سال جاری برنامه‌های متنوعی دارد.

همراهی آستان قدس رضوی با برنامه‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ایروانی ظهر امروز در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به منظور برگزاری برنامه‌های دوران دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار کرد: شب گذشته به مناسبت دهه کرامت و روز دختر، جشن باشکوهی در مجموعه اداری امیر کبیر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) همواره باید به عنوان الگوی زنان مدنظر قرار گیرند، تصریح کرد: در پنجشنبه هفته جاری نیز از مربیان خواهر قرآن برای گردهمایی، دعوت به عمل آمده و همچنین برگزاری همایش ادبی ضریح نور با هماهنگی مرکز نشر اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های آستان قدس‌رضوی است.

نماینده آستان قدس رضوی در استان اصفهان ادامه داد: با 30 مرکز در استان اصفهان هماهنگ‌شده تا در روستاهای اطراف نیز جشن‌ها و مراسم‌هایی را به مناسبت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس برگزار کنیم.

وی به دیگر برنامه‌های متنوع این نهاد در هفته دفاع مقدس به برپایی همایش شمیم رضوی با حضور ادبا و شعرای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این همایش 300 نفر از هنرمندان حضور دارند.

ایروانی با بیان این مطلب اضافه کرد: تشکیل نمایشگاه آستان قدس‌رضوی، تشکیل کاروانی با عنوان سایه خورشید توسط یکی از کانون‌های فرهنگی مساجد است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دیدار با اساتید و هیئت علمی دانشگاه اصفهان و همچنین با آیت‌الله مظاهری و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در برنامه است.

نماینده آستان قدس‌رضوی در استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس با اشاره به دیگر برنامه‌های این ستاد تاکید کرد: در رأس تمام این امور غبارروبی شهدای اصفهان و مسجد نرمی اصفهان که حدود 35 هزار نفر در این امر مشارکت دارند.

وی افزود: برگزاری جشن ملی مطابق سال‌های گذشته در مسجد سید اصفهان و بازدید از بیمارستان‌های الزهرا، علی‌اصغر برای این دهه و هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول