اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 7 تیم

نخستین دوره لیگ فوتسال جوانان قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان قهرمانی فوتسال باشگاه‌های استان قم آغاز شد.

نخستین دوره لیگ فوتسال جوانان قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از پنج دوره برگزاری مسابقات لیگ بزرگسالان فوتسال باشگاه‌های استان قم و آغاز نخستین دوره لیگ‌های رده‌های سنی جوانان و امید فوتسال قم، نخستین دوره لیگ نوجوانان قم نیز استارت خورد.

این در حالی است که نوجوانان و جوانان مستعد و علاقمندی در عرصه فوتسال قم فعال هستند و این رشته ورزشی در سال‌های اخیر توانسته چهره‌های بسیار موفقی را به تیم‌های مطرح باشگاهی لیگ برتر و همچنین تیم ملی فوتسال معرفی کند.

این رشته ورزشی در حال حاضر حتی از فوتبال نیز طرفداران بیشتری در قم دارد و آنچه که بیش از همه موجب رونق فوتسال در قم شده است، تقویت کمیته فوتسال و اقدام مجموعه هیئت فوتبال به برگزاری رقابت‌های لیگ در سطح استان است.

برای این منظور از سال 1385 برای نخستین بار مسابقات لیگ فوتسال در سطح استان قم راه‌اندازی شد و در سال نخست در قالب لیگ دسته اول به انجام رسید اما میزان استقبال و علاقمندی به این رشته آنقدر بود که در سال دوم لیگ دسته دوم نیز راه افتاد.

در سال‌های بعد تعداد تیم‌های علاقمند و دوستدار شرکت در رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و دوم و حتی زیر گروه فوتسال باشگاه‌های استان قم آنقدر افزایش یافت تا کمیته فوتسال مجاب شد نسبت به برگزاری لیگ در رده‌های سنی پائین‌تر از بزرگسالان اقدام کند.

این اقدام هیئت فوتبال استان قم با تلاش کمیته فوتسال آن در برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده سنی امید تحسین‌برانگیز است و قطعا موجب خواهد شد در آینده‌ای نزدیک از درخشش فوتسالیست‌های توانمند قمی خبرهای بیشتری منتشر شود.

بر این اساس نخستین دوره مسابقات لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های استان قم با رقابت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی آغاز شد و این لیگ با حضور هفت تیم آرش، فراز، علم و دانش، امید، میعاد، بسیج و المپیاد در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.

بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ رده سنی جوانان فوتسال باشگاه‌های استان قم در فصل 92-91 در رده‌های سنی مختلف در هر هفته سه مسابقه برگزار می‌شود تا بدین شکل فوتسال قم در سال جاری رقابت‌هایی با کیفیت و سطح بالاتر از سال گذشته را تجربه کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول