اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 8 تیم برتر

مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور در کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان از آغاز مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور با حضور هشت تیم صعود کرده به این مرحله در این شهرستان خبر داد.

مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور در کاشان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 36 تیم حاضر در رقابت‌های فوتسال امید کشور بعد از برگزاری سه مرحله دور مقدماتی هشت تیم برتر این رقابت‌ها به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

وی افزود: هشت تیم مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور از امروز رقابت‌های خود را در دو گروه چهار تیمی به میزبانی شهرستان کاشان در سالن جهان پهلوان تختی این شهرستان آغاز کردند تا در نهایت دو تیم برتر به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور که بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتسال در رده امیدهای کشور محسوب می‌شود، صعود کنند.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور در دو گروه چهار تیمی در حالی از امروز در کاشان آغاز شد که در گروه اول این رقابت‌ها چهار تیم شهرداری ساوه، تبریز، اهواز و سردشت رقابت دارند و در گروه دوم نیز چهار تیم کیان‌سیلک کاشان، مشهدالرضا، اسلامشهر و کوهدشت لرستان به دیدار یکدیگر می‌روند.

حیدریان متذکر شد: این رقابت‌ها همه روزه صبح و بعدازظهر در قالب دو بازی صبح و دو بازی بعدازظهر برگزار و در نهایت دو تیم اول و دوم گروه‌ها به صورت ضربدری به دیدار یکدیگر می‌روند و تیم‌های پیروز به فینال مسابقات و لیگ دسته اول امیدهای کشور صعود می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امروز در اولین روز این رقابت‌ها در گروه اول تیم سردشت موفق شد 9 بر 2 تیم اهواز را مغلوب کند و تیم تبریز توانست مقابل شهرداری ساوه با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یابد.

در گروه دوم این مسابقات، تیم کوهدشت لرستان تیم مشهدالرضا را 3 بر یک مغلوب کرد و اسلامشهر نیز مقابل کیان‌سیلک کاشان به برتری 5 بر 2 رسید.

مرحله نهایی مسابقات فوتسال امیدهای کشور به مدت پنج روز تا جمعه 31 شهریورماه در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول