اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال راه ساری:

فوتسالیست‌های «راه» پیروزی را با شکست عوض کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال راه ساری پس از شکست تیمش مقابل گاز خوزستان گفت: بازیکنانم در این بازی پیروزی را با شکست عوض کردند.

فوتسالیست‌های «راه» پیروزی را با شکست عوض کردند

محمدرضا حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در روزی که به راحتی می‌توانستیم با دست پر و کسب سه امتیاز راهی ساری شویم بازیکنانم برد را با شکست تغییر دادند.

وی تصریح کرد: در این دیدار بازیکنام بازی را خیلی خوب و بهتر از میزبان آغاز کردند و نبض بازی را در اختیار داشتند و با سه گل هم به رختکن رفتند.

حیدریان گفت: می‌دانم بازی برد و باخت دارد اما این شکست برای تیم ما بسیار تلخ بوده زیرا در این دیدار به راحتی سه امتیاز از دست دادیم.

سرمربی راه ساری در ادامه تصریح کرد: وقتی که نیمه نخست به پایان رسید و از میزبان خود جلو بودیم به بازیکنانم گوشزد کردم که مغرور نشوند و حریف را دست کم نگیرند.

وی افزود: در نیمه دوم نمی‌دانم چه اتفاق افتاد که به یک باره چهار بار دروازه تیم ما مقابل حریف باز شد.

حیدریان خاطرنشان کرد: هنوز فرصت زیادی تا پایان لیگ باقی مانده ولی بازیکنانم نباید مغرور شوند و تا سوت پایان بازی توسط داور زده نشد باید بدانند که بازی ادامه دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتسال راه ساری که در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مهمان تیم گاز خوزستان بود در حالی که با حساب 3 بر یک از حریف پیش بود، در نهایت  به شکست 5 بر 4 داد.

این دیدار که با قضاوت محمد غفاری‌نژاد و حمیدرضا طیب طاهری برگزار شد، طه مرتضوی دو بار، محمود لطفی و یاسر ابراهیمی برای راه ساری گلزنی کردند.

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال، تیم فوتسال راه ساری با کسب 6 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول