اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اوج‌گیری اختلافات شمسایی و رمضان‌بیگی

هیئت مدیره برای تیم فوتسال صبا تصمیم‌گیری می‌کند

خبرگزاری فارس: هیئت مدیره باشگاه صبای قم این هفته یکی از مهم‌ترین جلسات خود را برای تصمیم‌گیری در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتسال این باشگاه تشکیل می‌دهد.

هیئت مدیره برای تیم فوتسال صبا تصمیم‌گیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای قم این روزها فکر و ذکرشان به تیم فوتبال این باشگاه و مسائل و موضوعات مختلف فوتبال از جمله مطرح بودن استعفای یحیی گل‌محمدی معطوف بود، وضعیت سرمربی تیم فوتسال صبا نیز تفکر آنها را به خود مشغول کرد.

مشکلات حال حاضر تیم فوتسال صبای قم چیزی شبیه به اتفاقات فصل گذشته را در ذهن علاقمندان به فوتسال تداعی می‌کند و به نظر می‌رسد در صورتی که هیئت مدیره باشگاه صبا با درایت و دقت وارد عمل نشود، فوتسال به عنوان ورزشی که سرمایه‌های ورزش قم را در خود دارد، به بیراهه خواهد رفت.

سال گذشته و بعد از دیدارهای نیم فصل نخست بود که طرح مسائل و مشکلات مالی تیم فوتسال صبای قم از سوی سرمربی سابق صبایی‌ها یعنی سیدمهدی غیاثی موجب بروز اختلافاتی بین وی و محسن رمضان‌بیگی سرپرست باشگاه شد و در نهایت حرف غیاثی به جایی نرسید و این مربی از کار کنار رفت.

در آن مقطع به جای رسیدگی به مشکلات مالی تیم صبا خیلی‌ها ادعا کردند که این تیم و بازیکنان آن بدون حضور غیاثی راه خود را ادامه می‌دهد و تیم صبا همچنان مدعی خواهد ماند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه صبای قم از جمع مدعیان به رده ششم جدول نزول کرد و چه بسا اگر اندوخته ارزشمند نیم فصل نخست را نداشت به دلیل نتایج ضعیف در نیم فصل دوم، حتی به دسته پائین‌تر هم می‌رفت.

اکنون شرایطی شبیه به آن زمان در تیم صبای قم ایجاد شده و امیر شمسایی سرمربی صبای قم یکی از بزرگترین موانع بر سر راه موفقیت تیم فوتسال صبای قم را مسائل و مشکلات مالی عنوان می‌کند اما گویا طرح این موضوع بار دیگر به مسئولان صبای قم برخورده است.

نگاهی به وضعیت تیم فوتسال صبا حق را به شمسایی می‌دهد اما مسئولان باشگاه صبای قم بدون اینکه به این موضوع توجه کنند خیلی راحت با کناره گیری شمسایی از سرمربیگری صبا کنار آمدند تا صبا چوب این ناهماهنگی و مشکلات را در دیدار با گیتی پسند اصفهان بخورد.

نکته جالب توجه این است که شمسایی و رمضان‌بیگی این روزها در رسانه‌های مختلف مقابل یکدیگر جبهه گرفته و هر کدام دلایل خاص خود را در خصوص مسائل و مشکلات تیم فوتسال صبا مطرح می‌کنند و هیئت مدیره صبای قم نیز سکوت کرده است.

در صورتی که هیئت مدیره باشگاه صبا به موقع در این خصوص تصمیم‌گیری نکند، فوتسال به عنوان ورزشی که صدها نوجوان و جوان قمی مستعد و توانمند را در خود جای داده و توانایی رسیدن به موفقیت‌های ارزشمند را دارد، به زودی رو به نابودی خواهد رفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول