اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی:

« سهند و طارق»‌ نمایی از اقتدارو عزت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آب انداختن زیر دریای سهند و ناوشکن طارق تأکید کرد: ایران اسلامی از نظر نظامی و دفاعی قادر است مجهزترین تجهیزات نظامی را بدون کوچک‌ترین کمکی از کشورهای بیگانه بسازد.

« سهند و طارق»‌ نمایی از اقتدارو عزت ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امروز با به آب انداختن زیر دریایی جماران دو ایران بار دیگر قدرت دفاعی خود را به اثبات رساند و ثابت کرد اگر اسرائیل غاصب کوچک‌ترین حمله نظامی به خاک ایران را در سر داشته باشد، ایران از چنان قدرتی برخوردار است که در یک چشم بر هم زدن چیزی از این رژیم منحوس بر کره زمین باقی نخواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از دو پروژه نظامی در بندر عباس و نوشهر بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشید و نشان داد که ایران اسلامی از نظر نظامی و دفاعی در حدی از توانایی قرار دارد که قادر است پیشرفته‌ترین و مجهزترین تجهیزات نظامی را بدون کوچک‌ترین کمکی از کشورهای بیگانه بسازد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر ایران قدرت برتر منطقه محسوب می‌شود و به آسانی می‌تواند امنیت را در منطقه تامین کند.

سلیمی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه در اندیشه تعرض به خاک هیچ کشوری نبوده و نیست ادامه داد: این پروژه‌ها پروژه‌های پیشگیرانه است، ایران کشوری نیست که به دنبال تعرض به سایر کشورها باشد، اما اگر کشوری چنین قصدی را داشته باشد ایران اسلامی آن را در یک لحظه از روی زمین نیست و نابود خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند در صورتی که به فکر حمله نظامی علیه ایران اسلامی باشند، ایران آبرویش را خواهد برد و پاسخی قاطع و همه جانبه به سران آن کشور خواهد داد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول