اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

نابودی رژیم صهیونیستی نه یک رؤیا بلکه واقعیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با اشاره به نصرت اسلام در دو جنگ 22 و 33 روزه با رژیم صهیونیستی گفت: نابودی این رژیم نه یک رؤیا بلکه واقعیتی است که به زودی محقق می‌شود.

نابودی رژیم صهیونیستی نه یک رؤیا بلکه واقعیت است
حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام به مناسبت روز غزه اظهار داشت: جنگ 22 روزه اسرائیل با غزه نماد اثبات پیروزی مقاومت بر تمام امکانات نظامی بود که برای پیروزی در تمام ‌صحنه‌ها مقاومت در برابر مشکلات و تحریم‌ها را می‌طلبد.
امام جمعه چرام افزود: رژیم صهیونیستی بعد از شکست جنگ 33 روزه در برابر حزب‌الله لبنان برای جبران آن به نوار غزه حمله برد و به گمان خود فکر می‌کرد در برابر مردم بی‌سلاح و بدون امکانات غزه می‌تواند در عرض یک روز به پیروزی برسد اما با مقاومت سرسختانه مردم آن دیار روبه‌رو شد.
وی بیان کرد: ایستادگی 22 روزه غزه در برابر صهیونیست جهانی به همه جهانیان اثبات کرد که با سلاح مقاومت می‌توان بر چهارمین کشور قدرتمند از لحاظ نظامی پیروز شد و او را با خواری و ذلت وادار به آتش‌بس و صلح مفتضحانه کرد.
طزری تصریح کرد: مقاومت و پیروزی از وعده‌های الهی است که خداوند به انسان‌های صابر و با استقامت وعده داده و جنگ 22 روزه این وعده الهی را به همه اثبات کرد.
طزری گفت: جنگ 22 روزه الگوگیری از مقاومت و استواری ملت ایران بوده است.
وی تصریح کرد: نابودی اسرائیل یک رؤیا نیست بلکه یک حقیقت دست یافتنی است که به آن بسیار نزدیک هستیم و این همت همه امت اسلامی را می‌طلبد. 
طزری با بیان اینکه معنویت در زندگی مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اذعان کرد: در هر جبهه‌ای تجهیزات و نفرات جنگجو وجود دارد ولی آن چیزی که سبب پیروزی می‌شود معنویت رزمندگان است.
وی گفت: روح معنویت در پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و پیروزی حماس در جنگ 22 روزه کمک فراوانی به نصرت اسلام کرد که باید همه امت اسلامی از آن درس بگیرند.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول