اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی در جمع راهپیمایان 22 بهمن اصفهان ـ 1

راهپیمایی 22 بهمن به نابودی رژیم صهیونیستی می‌انجامد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: راهپیمایی 22 بهمن به نابودی رژیم صهیونیستی می‌انجامد.

راهپیمایی 22 بهمن به نابودی رژیم صهیونیستی می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان 22 بهمن اصفهان در میدان امام (ره) اظهار داشت: امنیت غده سرطانی اسرائیل با حضور مردم ایران در صحنه و راهپیمایی 22 بهمن به مخاطره افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه آزادی انقلاب همچنان با سرافرازی در حال پیام دادن به تمام ملت‌هاست، افزود: ما با قدرت در مقابل دشمنان آزادی و حقیقت ایستاده‌ایم و به حق‌جویان و آزادگان اعلام کنیم که ای امت‌ها شما هم می‌توانید همان طور که ما توانستیم دشمن را زمین‌گیر کنید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه شیشه عمر دشمن در دست ما است، تصریح کرد: امروز اگر سروش غیب بخواهد بر شما نازل شود خداوند تعبیر این آیات که می‌فرماید "خدا اجر آدم‌های مؤمن را ضایع نمی‌کند" را برای شما نازل می‌کند.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمن و ترور دانشمندان کشور ادامه داد: دشمن ما را پیوسته به جنگ تهدید می‌کند اما دشمن باید حضور گسترده ملت را ببیند.

پورمحمدی بزرگ‌ترین احسان ملت را ایثار مردم دانست و اضافه کرد: شما که اهل تقوا و خداترس و حقیقت‌طلب هستید، بالاترین احسان را انجام می‌دهید و خدا می‌فرماید اجر شما، بالاترین نعمت‌ها است.

وی با طرح این سؤال که پاسخ شما ملت ایران به تهدیدهای دشمن چیست؟ از مردم فریاد "فریاد مرگ بر آمریکا" را شنید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه تهدیدها، ایمان و توکل ملت ما را افزایش داده است، بیان داشت: شاهد این گفته‌ها، حضور میلیون‌ها انسان از سراسر کشور و هزاران نفر از مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی با بیان اینکه ایمان، توکل و اعتماد ملت ما به خدا بیشتر شده است، تاکید کرد: میوه‌ این اعتماد و ایمان که فضل الهی است را شاهد هستیم که در آن هیچ بدی، سستی و ضعفی وجود ندارد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ملت ما با عمل مؤمنانه خود و با تقوا به این دستاورد عظیم نائل شده است، ادامه داد: آیا دشمن از ما ضعف دیده که مدام ما را تهدید می‌کند یا خودش به استیصال رسیده و مشکل دارد و قدرت شما را دیده است.

وی خطاب به مردم اصفهان گفت: امروز می‌بینید فریاد شما در میدان التحریر مصر و در خیابان‌های‌ تونس، لیبی، یمن، بحرین، اردن و حتی عربستان شنیده می‌شود و دشمن از این حضور احساس نگرانی کرده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تشکیل غده سرطانی اسرائیل در 150 سال پیش برای زیر سیطره قرار دادن منطقه اظهار داشت: اما امروز حرکت مردم ایران موجودیت و امنیت اسرائیل را به مخاطره انداخته است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب ما حق توحش به غرب می‌دادیم و آنها در کشور ما قانون کاپیتولاسیون را اجرا می‌کردند، تصریح کرد: اما امروز ما از غرب حق توحش می‌گیریم و به آنها اعلام می‌کنیم که شما ضد بشر هستید و شاهد این موضوع هم کاندیدای ریاست جمهوری  شماست که ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را افتخار می‌داند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ما مدافع حقوق بشر در عالم هستیم و از حقوق انسان‌ها دفاع می‌کنیم، خطاب به دشمنان ایران تاکید کرد: شما دیگر نمی‌توانید ادعای حقوق بشر کنید، شعارهای شما توخالی شد و ما سحر شما را از بین بردیم و ملت ایران افتخار می‌کند که تدبیرهای شما را از بین برد.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران سردمدار آزادی قدس و فلسطین هستند، بیان داشت: امروز تنها نقطه اتکای محرومان فلسطینی شما مردم هستید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به وظایف مردم در برابر فشارها و تحریم‌های دشمن یادآور شد: اگر دشمن حضور گسترده شما مردم را ببیند، ناراحت می‌شود.

وی امید، پیشرفت، دستاوردهای مختلف، سلاح‌های پیشرفته و دانش‌های به روز را سبب ناراحتی دشمن دانست.

پورمحمدی اضافه کرد: مردم ما باید تقوا پیشه کنند و رعایت حق و انصاف را داشته باشند، تقوا عرصه‌های مختلفی دارد و در ابعاد مختلف تقوا مطرح شده است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول