اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیرجان خبر داد

سازماندهی گردان‌های محله‌محور در سیرجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: گردان‌های بسیجی محله‌محور در شهرستان سیرجان ساماندهی شدند.

سازماندهی گردان‌های محله‌محور در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، منوچهر شمس‌الدینی ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 30 گردان محله‌محور در سازماندهی با نام گردان‌های عاشورا و الزهرا در محله‌های مختلف تشکیل شد تا در عرصه‌های فرهنگی‌، رزمی و دفاعی اقدام و مشارکت کنند. 

وی از حضور 90 هزار نفر از مردم و جوانان شهرستان سیرجان و عضویت بسیجی در پایگاه‌های مقاومت این شهرستان خبر داد و گفت: 9 گردان واکنش سریع و دو گردان امام حسین (ع) نیز ‌سال جاری سازماندهی شدند.

شمس‌الدینی عنوان کرد: با هدف فعالیت بسیج در عرصه‌های فرهنگی و توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی شش سالن ورزشی در حوزه‌های مقاومت زیدآباد‌، حوزه شهید بهشتی مکی‌آباد‌، حوزه شهید نصیری‌، حوزه شهید دریابیگی بلورد و دو سالن حوزه‌های شهری عملیات ساخت و تجهیز آنان آماده شده‌ و با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گردهمایی یک هزار نفری بسیجیان‌، همایش بزرگ حلقه‌های صالحین‌، افتتاح دو حوزه مقاومت با نام حوزه‌های تجمیعی شهرک رزمندگان و زیدآباد‌، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا همراه با تجدید میثاق با آنان از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

شمس‌الدینی افزود‌: برگزاری همایش محفل انس با قرآن کریم در رده‌های بسیج‌، آغاز مسابقات ورزشی جام دفاع مقدس‌، ویزیت رایگان بیماران‌، ایستگاه‌های پذیرایی صلواتی توسط بسیج دانشجویی‌، همایش نقش زنان در دفاع مقدس‌، مراسم شب شعر‌، کوهپیمایی یک هزار نفری بسیجیان‌، صبحگاه مشترک و زنگ مقاومت در مدارس‌، دیدار با خانواده شهدا و یادواره شهدای حوزه مقاومت از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سیرجان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول