اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لامرد خبر داد

برگزاری 120 برنامه در هفته دفاع مقدس در لامرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لامرد گفت: 120 برنامه متنوع به منظور ترویج و گرامیداشت فرهنگ جهاد و شهادت در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 120 برنامه در هفته دفاع مقدس در لامرد

محمد زائری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر از خودگذشتگی رزمندگان و هشت سال دفاع آنان در مقابل دشمنان نبود، این عزت و افتخار امروز نصیب انقلاب اسلامی نمی‌شد.

وی افزود: باید فرهنگ جهاد و شهادت و تفکر بسیجی در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان کشورمان میان آحاد جامعه ترویج و افزایش یابد.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد از برگزاری 120 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان لامرد خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته به منظور افزایش مسائل بصیرتی و معرفتی بسیجیان و آحاد مردم برنامه‌های متعددی در این هفته برگزار می‌شود.

عضو شورای تامین شهرستان لامرد اضافه کرد: برپایی 22 نشست بصیرتی با حضور سرداران برجسته کشوری و لشگری، انجام رژه موتوری و خودرویی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان جنگ تحمیلی در سطح شهرستان لامرد و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی مرتبط با هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته در سطح لامرد است.

این مسئول ادامه داد: همچنین راه‌اندازی کارگاه‌ها و همایش‌های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و اخلاق در خانواده و تجمع سراسری رزمندگان و بسیجیان در مصلی الغدیر شهر لامرد، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از شهرداران لامرد درخواست کرد که به منظور گرامیداشت این ایام، نسبت به تزئین هر چه باشکوه‌تر محدوده‌های شهری خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول