اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دو و میدانی کشور

دانش‌آموزان قمی 2 برنز گرفتند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان دو و میدانی‌کار قمی موفق به کسب عنوان سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی المپیاد سراسر کشور شدند.

دانش‌آموزان قمی 2 برنز گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با توجه به نتایج به دست آمده، دختران و پسران ورزشکار قم در مقاطع تحصیلی مختلف المپیادهای ورزشی دانش‌آموزان و دانشجویان کشور موفق به کسب عناوین و افتخارات بسیار ارزشمندی شده‌اند.

این در حالی است که در بخش پسران چند تیم دانش‌آموزی از قم خود را به مرحله نهایی پیکارهای رشته‌های مختلف رسانده و شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و در بخش دختران بعد از قهرمانی قم در المپیاد دانشجویان دختر کشور در رشته بدمینتون، تیم اعزامی دختران دانش‌آموز در موقعیت بسیار خوبی برای کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت.

دانش‌آموزان قمی در حالی امسال به پیکارهای رشته‌های مختلف المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشورمان اعزام شده‌اند که در سال‌های اخیر قم همواره جزو استان‌های موفق شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بوده و در سال جاری نیز دختران ورزشکار قمی در هفت رشته با حریفان به رقابت می‌پردازند.

همچنین امسال نیز تیم‌های مدعی و آماده متشکل از استعدادها و پشتوانه‌های ورزش قم در رده‌های سنی مختلف و رشته‌های گوناگون در قالب تیم‌های دانش‌آموزی قم به مسابقات المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور اعزام شده‌اند که دیگر حاصل آن موفقیت دانش‌آموزان قمی در کسب دو مدال رقابت‌های رشته دو و میدانی بود.

در رقابت‌های مقطع متوسطه رشته دو و میدانی پسران که به میزبانی یزد برگزار شد، در ماده 300 متر با مانع، محمودرضا مشتاق و سروش رزمجو دو نماینده استان فارس موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شدند و مقام سوم به رضا ملک‌پور از تیم اعزامی دانش‌آموزان قم رسید.

این در حالی است که در رقابت‌های دوی 400 متر، محمدعلی طهماسبی از تیم دانش‌آموزان استان اردبیل موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، مصطفی بمپوری از سیستان و بلوچستان نایب قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم به محمدرضا فریدی از قم رسید.

این مسابقات در رشته‌هایی نظیر دو و میدانی، والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال، کشتی، بدمینتون، پینگ‌پنگ و آمادگی جسمانی و چندین رشته ورزشی دیگر برگزار می‌شود تا در پایان جدال مدعیان، برترین‌ها شناخته شده و مورد تجلیل قرار گیرند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول