اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته ژیمناستیک صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی معلمان تربیت ‌بدنی کرمان

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی ویژه معلمان تربیت ‌بدنی در رشته ژیمناستیک در کرمان در حال برگزاری است.

برگزاری دوره آموزشی معلمان تربیت ‌بدنی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دوره آموزشی درجه سه ژیمناستیک ویژه معلمان درس تربیت ‌بدنی استان کرمان با شرکت 40 نفر از مربیان و معلمان درس تربیت‌بدنی از 9 شهریور‌ماه در کرمان محل خانه ژیمناستیک آغاز شده و تا 16 شهریور‌ماه ادامه دارد.

در این دوره شرکت کنندگان علوم و اطلاعات اولیه در زمینه رشته ورزشی ژیمناستیک را زیر نظر یکی از اساتید مجرب ژیمناستیک در استان کرمان فرا می‌گیرند تا پس از آن با حضور در آزمون پایانی میزان تخصص و دانش خود را در این رشته ورزشی بسنجند.

همزمان با برگزاری کلاس‌های معلمان مرد، دوره آموزشی ویژه معلمان زن نیز در محل سالن ورزشی صدف واقع در شهر کرمان در حال برگزاری است.

محسن بلوردی مدرس دوره آموزشی مربیگری درجه سه ژیمناستیک در حاشیه برگزاری این دوره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور 40 نفر از معلمان درس تربیت‌بدنی در این کلاس اظهار داشت: در این دوره آموزشی برنامه‌های ویژه دوره درجه سه بر اساس دستورات و خواسته‌های فدراسیون ژیمناستیک به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

بلوردی افزود: این طرح مطابق با اقدام صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش برای تعلیم و آموزش رشته ورزشی ژیمناستیک برای دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ارائه آموزش‌های صحیح گام بلندی را در راستای توسعه و حرکت ورزش در مدارس برداریم زیرا اختصاص رشته‌های ورزشی خاص در پایه تحصیلی ابتدایی را می‌توان بزرگ‌ترین حرکت انجام شده در زمینه رونق ورزش در مدارس کشور پس از انقلاب اسلامی دانست.

بلوردی گفت: تدریس دروسی نظیر ژیمناستیک در پایه دوم، شنا برای کلاس سوم، طناب‌زنی در کلاس چهارم، پینگ‌پنگ در سال پنجم و دوومیدانی در کلاس ششم ابتدایی نشان دهنده روزهای روشنی برای ورزش دانش‌آموزی و در نهایت ورزش کشور است.

وی با بیان اینکه این کلاس هر روز از ساعت هشت تا 14 برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌ها در نوبت عصر نیز برپا شده و نفرات شرکت کننده در ساعات برگزاری کلاس در نوبت عصر به مرور و انجام برنامه‌های آموزش داده شده در نوبت صبح می‌پردازند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول