اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

واقعیت‌های امید آفرین برای مردم بازگو شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ضرورت دارد واقعیت‌های امید آفرین و نشاط آور در پیشبرد اهداف نظام اسلامی برای مردم بازگو شود.

واقعیت‌های امید آفرین برای مردم بازگو شود

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با انتقاد از برخی بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی، اظهار داشت: این بسیار بد است که بخواهیم پیشرفت‌های خودمان را کوچک و ضعف‌هایمان را بزرگ جلوه دهیم چرا که دشمن از این سخنان و اظهار نظرها سوء استفاده کرده و در رسانه‌های جهانی واقعیت‌ها را معکوس جلوه می‌دهد.

وی شکست استکبار جهانی در جنگ 33 روزه لبنان، 22 روزه غزه، جنگ عراق، افغانستان و حتی ناکامی در جنگ هشت ساله ایران را یادآور شد و گفت: این واقعیت‌های عینی و ملموس است که باید آنها را تبیین کرده و بسیاری از امت‌ها را در جریان آن قرار داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیشرفت‌های هسته‌ای، علمی، تحقیقاتی و پزشکی ایران را یادآور شد و ابراز داشت: ما امروز بدون تردید جزو هفت کشور برتر دنیا در علم پزشکی و پیشرفت‌های هسته‌ای هستیم که شایسته نیست همه آنها را کتمان کرده و یا کوچک جلوه دهیم.

کاملی‌فر ادامه داد: خداوندی که قوم بنی‌اسرائیل را با راهبری موسی نجات داد، ابرهه خبیث را نابود کرد، امریکا را در طبس با شن‌های عادی زمین‌گیر کرد و یا در جنگ هشت ساله تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها را با حضور مردم از بین برد در این عرصه فشارها و تهدیدهای اقتصادی نیز می‌تواند با سنت و مشروعیت غیر‌قابل تغییر خود دشمن را خوار و ذلیل کرده و با امداد غیبی این ملت را به سمت پیروزی واقعی سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود سالروز ولادت حضرت معصومه (س) را تبریک گفت و به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی آن حضرت اشاره کرد و افزود: شهر قم دری از درهای بهشت است که هر کس به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف شود گویی قبر شریف نبی مکرم اسلام (ص) و فاطمه زهرا (س) را زیارت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: تنها دو زن در تاریخ اسلام مشمول زیارت معصومه هستند که حضرت زهرا (س) و فاطمه معصومه (س) از آن جمله می‌باشند، در حالی که در مقام و منزلت حضرت زینب (س)، حضرت خدیجه و فاطمه بنت اسد هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

کاملی‌فر حضرت معصومه (س) را از زنان شفیع روز جزا توصیف کرد و گفت:‌ حضرت معصومه (س) به مانند مادرش حضرت زهرای مرضیه (س) در دفاع از حریم ولایت جان فدا کرده و قبر شریف وی تجلی‌گاه قبر مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول