اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آکادمی باشگاه فوتبال نساجی معرفی شد

افتتاح مراکز استعدادیابی باشگاه نساجی در شهرهای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر آکادمی و استعدادیابی باشگاه نساجی مازندران از افتتاح چند شعبه استعدادیابی باشگاه نساجی در مازندران خبر داد.

افتتاح مراکز استعدادیابی باشگاه نساجی در شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در حکمی از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی قائمشهر، سید سعید کاظمی به عنوان مدیر آکادمی و استعدادیابی این باشگاه مردمی انتخاب شد.

سید سعید کاظمی سابقه مشاور مدیرعامل در باشگاه داماش گیلان، مسئول نقل و انتقالات باشگاه نساجی و همچنین به عنوان روابط عمومی در دو باشگاه صنعت و نساجی فعالیت داشته است.

کاظمی پس از دریافت حکم به عنوان مدیر آکادمی و استعدادیابی باشگاه نساجی قائمشهر به خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مهم‌ترین برنامه باشگاه با کمک پیشکسوتان، کشف بازیکنان مستعد بومی استان است.

وی گفت:  خانواده‌ها در مازندران ویژه شهرستان قائمشهر اهمیت خاصی به ورزش فوتبال قائلند و فرزندان خود را به این رشته ورزشی تشویق می‌کنند.

مدیر آکادمی و استعدادیابی باشگاه نساجی مازندران افزود: نساجی از باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است که بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور و مازندران معرفی کرده است.

کاظمی در ادامه تصریح کرد: مدیران تیم‌های ورزشی در فوتبال ایران به طور شایسته به باشگاه‌های پایه اهمیت نمی‌دهند.

وی اذعان داشت: با راه‌اندازی آکادمی و استعدادیابی باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال نساجی بی‌نیاز از بازیکن می‌شود و مدیران باشگاه به راحتی می‌توانند بازیکنان مد نظر را از تیم‌های پایه انتخاب کنند.

این مسئول در ادامه متذکر شد: مدت هر ترم به مدت سه ماه است و در پایان هر ترم به بازیکنان گواهینامه اهدا می‌شود و از سوی مربیان استعدادیاب بازیکنان برتر و بااستعدادتر برای بازی در تیم‌های پایه نساجی شناسایی می‌شوند. 

کاظمی گفت: طرح استعدادیابی باشگاه نساجی استفاده از بازیکنان رده سنی هفت تا 13 سال است که با همت مدیریت، پیشکسوتان و مربیان باشگاه بازیکنان مستعد و خلاق برای حضور در رده‌های بالاتر باشگاه نساجی معرفی می‌شوند.

وی از افتتاح چند شعبه استعدادیابی باشگاه نساجی در شهرهای استان خبر داد و بیان داشت: با کمک مدیریت باشگاه در قائمشهر، ساری، بابل، و شرق و غرب استان مازندران نیز برای جذب و شناسایی بازیکنان مستعد آکادمی افتتاح می‌کنیم.

مدیر آکادمی و استعدادیابی باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: مازندران قطب فوتبال کشور است ولی بازیکنان مستعد ما محروم و امکانات کافی در اختیار ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه در طرح استعدادیابی کمک شایانی می‌کند و به بازیکنان تیم‌های پایه در زمینه لباس ورزشی و ایاب و ذهاب به صورت رایگان خدمات می‌دهد.  

کاظمی گفت: مدیران ورزشی در مازندران باید همچون خوزستان در بحث استعدادیابی فعالیت ویژه داشته باشند تا فوتبال مازندران به جایگاه اول کشور در زمینه استعدادیابی مطرح شود.

وی از برگزاری چند بازی دوستانه و تدارکاتی با  تیم‌های پایه باشگاه‌های بزرگ فوتبال کشور همچون پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، فولاد سپاهان خبر داد و خاطرنشان کرد: بازیکنان نونهال و نوجوان مازندرانی برای جذب باشگاه زیر ذره‌بین مربیان خاک خورده باشگاه نساجی خواهند بود.

مدیر آکادمی استعدادیابی باشگاه نساجی مازندران در پایان افزود: امیدوارم روزی برسد که تمام بازیکنان فوتبال مازندران در تیم‌های ورزشی بومی باشند و آرزوی چندین ساله مردم مازندران به ویژه قائمشهر که صعود نساجی به لیگ برتر فوتبال کشور است به آن برسند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول