اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد:

دانشجویان خارجی در ایران سفیران فرهنگ رضوی در سایر کشورها هستند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی در امور بانوان گفت: دانشجویان خارجی در ایران، سفیران فرهنگ‌رضوی در کشورهای خود هستند.

دانشجویان خارجی در ایران سفیران فرهنگ رضوی در سایر کشورها هستند

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید، عفت شریعتی اظهار کرد: دانشجویان خارجی که در حال تحصیل در ایران هستند با فراگیری معارف دینی و به ویژه سیره و فرهنگ‌رضوی و با انتقال آنها به کشورهای خود، زمینه ترویج فرهنگ‌رضوی در سراسر جهان را مهیا می‌کنند.

وی، جشن‌های زیر سایه خورشید را از برنامه‌هایی توصیف کرد که نقش تعیین کننده‌ای در امور فرهنگی جامعه دارد و افزود: با برگزاری این جشن‌ها در سراسر کشور شمیم رضوی و فرهنگ ناب حضرت رضا(ع) در همه جا استشمام می‌شود.

شریعتی، جایگاه اصلی برنامه‌های معرفتی و دینی را کانون‌های مردمی دانست و تصریح کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید که در زمینه برنامه‌های معرفتی و فرهنگی حضرت رضا(ع) است بخشی از آن به وسیله مردم برگزار می‌شود که این یکی از موارد مثبت و امتیاز بارز این جشن‌ها است.

وی، با اشاره به اینکه در دنیا خیزشی علیه ظلم به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: در جنگ نرم، سخت افزار دخالت دارد و با حملات سایبری دشمن روبه‌رو هستیم و سلاح ما در این جنگ معرفت بزرگان دین و فرهنگ ناب رضوی است که باید به مقابله با دشمن برویم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول