اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموریت 785 روزه محمدحسین جهانبخش در بوشهر پایان یافت

صلوات خاصه امام رضا(ع) یادگار ماندگار جهانبخش در بوشهر

خبرگزاری فارس: محمدحسین جهانبخش پس از 785 روز که در پست استانداری بوشهر خدمت کرد امروز با تودیع خود از این سمت با استان بوشهر نیز خداحافظی کرد.

صلوات خاصه امام رضا(ع) یادگار ماندگار جهانبخش در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش از جمله استاندارانی بود که در دولت احمدی‌نژاد هدایت دو استان را بر عهده گرفت و ابتدا استاندار خراسان شمالی بود و سپس جای خود را با ابوطالب شفقت استاندار سابق بوشهر عوض کرده و استاندار بوشهر شد.

جهانبخش در مدت 785 روز استانداری بوشهر موافقان و مخالفانی هم داشت که هر کدام از نحوه مدیریت و عملکرد وی انتقاد کرده یا وی را گزینه‌ای مطلوب برای استانداری بوشهر می‌دانستند.

یکی از مهم‌ترین اقدامات جهانبخش در دوران مسئولیت خود در استان بوشهر پیگیری مصوبه اشتغال 50 درصد نیروهای بومی استان در صنایع نفت و گاز بود که با حمایت‌های امام جمعه و تعامل خوب نمایندگان عملی شد.

توجه به خانواده شهدا، برگزاری منظم جلسات ملاقات عمومی با مردم، حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران سرشناس استان و ... بخشی از اقدامات خوب و قابل تحسین استاندار سابق بوشهر بود.

اما جهانبخش در طول دوران مسئولیت خود تعامل چندان خوبی با رسانه‌ها و برخی نمایندگان استان نداشت و همین امر در مسیر خدمتگزاری به مردم مشکلاتی را برای وی به وجود آورد و مورد انتقاد شدید برخی رسانه‌های استان بوشهر هم قرار گرفت.

اختلاف جهانبخش با برخی رسانه‌های منتقد وی در روزهای آخر خیلی زیاد شده بود اما وی در نشستی خبری از عملکرد رسانه‌های استان دفاع کرد و تنها یک درصد رسانه‌های استان بوشهر را غیر منصف نامید.

نهایتا جهانبخش با وجود مسائل و مشکلات، کمی و کاستی‌ها و موفقیت‌هایی که در استان بوشهر به دست آورد امروز جای خود را به فریدون حسن‌وند داد تا او چهارمین استاندار دولت احمدی‌نژاد در بوشهر باشد.

اما محمدحسین جهانبخش یادگاری ارزشمند از خود در بوشهر به جا گذاشت که در جلسه معارفه‌اش در سال 89 آن را اعلام کرد.

وی در آن جلسه سخنان خود را با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز کرد و در مدت بیش از دو سال حضور در بوشهر در ابتدای تمام جلسات خود زیارت خاصه امام رضا(ع) را قرائت کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول