اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان تاکید کرد

ضرورت احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان در رامیان

خبرگزاری فارس: فرماندار رامیان گفت: این شهرستان با توجه به دارا بودن مناطق کوهستانی نیازمند احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان است.

ضرورت احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان در رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی صبح امروز در مراسم افتتاح اردوگاه کشوری هلال احمر که در شهر دلند از توابع شهرستان رامیان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: مناطق کوهستانی شهرستان رامیان به خاطر طبیعت بکر و زیبایی که دارد و از آبشارها، جنگل‌ها، چشمه‌ها و قله‌های خوبی برخوردار است همواره مورد توجه اهالی شهرستان، استان و حتی مسافرانی از نقاط مختلف کشور بوده است و این پایگاه امداد و نجات می‌تواند خدمات شایسته و درخور توجهی را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهرستان رامیان از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان بوده و با توجه به تردد برخی از مسافران از جاده رامیان به سمت شاهرود انتظار می‌رود مسئولان سازمان هلال احمر که در شهرستان حضور دارند اجرای این پروژه را نهایی کنند تا در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی، ساخت و ساز و افتتاح این مجموعه در ارتفاعات شهرستان باشیم.

فرماندار رامیان با تمجید از همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مواقع بحرانی و حساس به ویژه در سیل اخیر گفت: شایسته است با توجه به اینکه شهرستان رامیان وسعت زیادی دارد از یک اداره مستقل هلال احمر در سطح شهرستان برخوردار باشد تا سرعت عملیات‌های امداد و نجات آن در شرایط حساس بیشتر شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول