اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

صدر جدول لیگ برتر فوتبال مازندران حساس‌تر شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: با تساوی تیم صدرنشین رقابت در صدر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان مازندران حساس‌تر شد.

صدر جدول لیگ برتر فوتبال مازندران حساس‌تر شد

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران با انجام شش بازی همزمان در شهرهای مختلف استان برگزار شد که 23 بار توپ وارد دروازه حریفان شد.

وی افزود: در شش بازی انجام شده، چهار تیم در مقابل حریفان پیروز و دو دیدار نیز مساوی تمام شد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره بازی‌های انجام شده تصریح کرد: تیم صدرنشین جدول استقلال لموک قائمشهر که مهمان تیم پیام شهدای سلمانشهر بود در طول 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

پازوکی گفت: در دیگر بازی‌های انجام شده تیم دوم جدول شهدای ساری در ورزشگاه شهدا که میزبان شهدای لاویچ چمستان بود در یک بازی پرگل چهار بر یک مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

وی یادآور شد: در دیگر بازی‌ها تیم طپش قائمشهر سه بر یک مهمان خود بازرگان چالوس را برد و تلاش دو تیم سپاهان قائمشهر و شهدای بابلسر به تساوی دو بر دو پایان پذیرفت.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از پیروزی شهید کریمی جویبار در برابر میزبان خود تیم سوم جدول خبر داد و عنوان کرد: تیم شهید کریمی جویبار موفق شد در میاندرود تیم شهروند سورک را دو بر یک شکست دهد.

پازوکی اضافه کرد: تیم وحدت فریدونکنار نیز موفق شد مهمان خود دریای زاغمرز را سه بر دو شکست دهد.

وی گفت: در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تیم دریای بابل استراحت داشت.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در پایان متذکر شد: هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تیم استقلال لموک قائمشهر با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری با 35 و شهروند سورک با 32 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول