اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ آزادگان آغاز شد

یک برد و یک باخت برای نمایندگان فوتبال تبریز

خبرگزاری فارس: رقابت‌های دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان با یک پیروزی و یک شکست برای فوتبال تبریز آغاز شد.

یک برد و یک باخت برای نمایندگان فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان‌شرقی، این رقابت‌ها با حضور 28 تیم در دو گروه برگزار شده که در نهایت دو تیم به صورت مستقیم و یک تیم در صورت موفقیت در بازی پلی‌آف به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

تبریز با داشتن سه نماینده در این رقابت‌ها بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده و ماحصل هفته اول نیز یک پیروزی، یک شکست و یک بازی برگزار نشده برای تیم‌های تبریزی بود.

گسترش فولاد با برد آغاز کرد

گسترش فولاد تبریز که استخوان‌بندی تیم فصل گذشته ماشین‌سازی است، هفته اول را با پیروزی آغاز کرد. شاگردان رسول خطیبی در ورزشگاه اختصاصی خود بنیان دیزل میزبان اتکای گلستان بودند که در نهایت با دو گل محسن دلیر به پیروزی دست یافتند.

گل اول گسترش فولاد در دقیقه 17 به بار نشست. سانتر زیبای هدایت شهریاری از راست با پاس رسول علیزاده و ضربه تمام‌کننده محسن دلیر اولین گل بازی را به ثمر رساند.

نیمه دوم نیز گسترش فولاد باز توپ و میدان را صاحب بوده و در دقیقه 69 با نفوذ رسول علیزاده از عمق و پاس سامان نریمان جهان توپ با ضربه نوک پای محسن دلیر به دومین گل میزبان انجامید.

با این پیروزی تیم گسترش فولاد تبریز با 3 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. گسترش فولاد در هفته دوم در دربی فوتبال تبریز میزبان ماشین‌سازی است.

شهرداری در همدان باخت

شهرداری تبریز در هفته اول مهمان تیم پاس همدان بود که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو بر یک به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

شهرداری هرچند ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود، اما در ادامه بازی و با یک ضربه پنالتی توسط کمال کامیابی‌نیا بازی را به تساوی کشاند. اما این نتیجه نهایی بازی نبوده و در ثانیه‌های پایانی بازی تیم پاس همدان گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر رساند تا شهرداری از بازی هفته اول اندوخته‌ای را کسب نکند.

باور این شکست بیش از همه برای فراز کمالوند مربی فعلی شهرداری تبریز و مربی فصل گذشته پاس همدان سخت بود.

با این شکست تیم شهرداری تبریز در مکان دوازدهم جدول قرار گرفت. این تیم هفته آینده دومین بازی متوالی خود را در خارج از خانه برگزار کرده و در قائم‌شهر مهمان سایپای شمال است.

بازی ماشین‌سازی برگزار نشد

از هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته یک ایران بازی ماشین‌سازی تبریز با الوند همدان در تبریز برگزار نشد. بعد از انصراف برادران دبیری از مسئولیت تیم ماشین‌سازی به دلیل عدم حمایت‌های لازم، هیئت فوتبال استان مسئولیت تیم را تقبل نکردند، اما تا پیش از بازی با الوند همدان به سبب ضیق وقت این تیم آمادگی حضور در مسابقات را نیافته و بدین علت مسابقه ماشین‌سازی با الوند همدان برگزار نشد.

ماشین‌سازی در هفته دوم به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول