اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ناکامی تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری صورت می‌گیرد

تغییر سرمربی نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران در پی ناکامی تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر بازیکنان سرمربی تیم تغییر می‌کند.

تغییر سرمربی نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی

حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در فصل جدید این رقابت‌ها بازیکنان بومی خوبی را جذب کردیم که بنا به دلایلی نتایج خوبی را تاکنون کسب نکردیم.

وی تصریح کرد: این تیم تاکنون نتوانسته انتظارات هواداران و مسئولان فوتبال ساحلی استان را برآورده کند و در دو بازی خانگی مقابل حریفان شکست خورد.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران در ادامه از تغییرات احتمالی در کادر فنی این باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: مرتضی دهرویه از مربیان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی است که به احتمال فراوان هدایت تیم فائزکاران را برعهده خواهد گرفت.

کیومرثی با تشکر از علیرضا هوشیار مدیرعامل و سرمربی تیم ابراز داشت: همزمان یک فرد نمی‌تواند هم در سمت مدیرعاملی و سرمربی باشگاه فعالیت کند، زیرا در کارش با مشکل روبرو می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای بررسی نتایج ضعیف این تیم فردا با حضور بازیکنان و کادر فنی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا به ناکامی چند هفته خاتمه دهیم.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیئت فوتبال مازندران یادآور شد: چهار هفته از این مسابقات سپری شد و تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری سه شکست را در کارنامه خود دارد که به هیچ عنوان نمی‌تواند نتیجه خوبی برای ما باشد.

کیومرثی خاطرنشان کرد: اگر در کادر فنی تیم و در بین بازیکنان شوک وارد نشود، با توجه به سقوط دو تیم از هر گروه شاید این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند.

به گزارش فارس، از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم فوتبال ساحلی تیم فائزکاران ساری در ساحل فرح‌آباد ساری میزبان تیم صدر جدولی شهرداری تبریز بود که با حساب 4 بر 3 متحمل شکست شد.

در این دیدار محمود علیجانی دو‌بار و حبیب منتظری برای فائزکاران ساری گلزنی کردند.

تیم فوتبال ساحلی تیم فائزکاران ساری با قبول این شکست سه امتیازی باقی ماند و با دو رده نزول در جایگاه ششم جدول هشت تیمی گروه شمال رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول