اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب مقام قهرمانی استان اصفهان

تیم هیئت شطرنج کاشان به لیگ دسته یک صعود کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از کسب مقام قهرمانی تیم هیئت شطرنج این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم شطرنج استان اصفهان و صعود به لیگ دسته یک خبر داد.

تیم هیئت شطرنج کاشان به لیگ دسته یک صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم هیئت شطرنج شهرستان کاشان، نماینده این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم شطرنج باشگاه‌های استان اصفهان ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها به مسابقات لیگ دسته یک شطرنج باشگاه‌های استان صعود کرد.

وی افزود: کاشانی‌ها در این دوره از رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای برگزار شد با کسب 22.5 امتیاز موفق شدند مقام قهرمانی لیگ دسته دو شطرنج باشگاه‌های استان اصفهان را کسب کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان یادآور شد: بعد از تیم هیئت شطرنج شهرستان کاشان تیم‌های مبارکه و تیران و کرون به ترتیب موفق شدند عنوان‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

به گفته این مسئول در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز مصطفی سلیمی و علی نجاری از تیم کاشان موفق به کسب مقام قهرمانی میزهای خود شدند و مجید کرباسی نیز مقام سوم انفرادی این رقابت‌ها را کسب کرده است.

حیدریان بیان داشت: در رقابت‌های لیگ دسته دوم شطرنج باشگاه‌های استان اصفهان 12 تیم از شهرستان‌های این استان به صورت دوره‌ای به مدت پنج هفته به دیدار یکدیگر رفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، بازیکنان تیم هیئت شطرنج شهرستان کاشان را شامل کریم رشیدی‌پور، مصطفی سلیمی، مجید کرباسی، علی مسعودی، حمیدرضا اسلامی و پویا باباشکوری به مربی‌گری و سرپرستی علی هاشمی‌تهرانی اعلام کرد. 

وی متذکر شد: با تأسیس و افتتاح خانه شطرنج شهرستان کاشان در خرداد ماه سال 89 روند توسعه و پیشرفت این رشته در کاشان شتاب چشمگیری داشته و اکنون بعد از دو سال از افتتاح خانه شطرنج کاشان تیم شطرنج این شهرستان موفق به صعود به لیگ دسته یک شطرنج باشگاه‌های استان اصفهان شده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول