اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت شطرنج چهارمحال و بختیاری:

شهرکرد میزبان مسابقات شطرنج انتخابی استانی می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت شطرنج چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات شطرنج انتخابی استانی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان مسابقات شطرنج انتخابی استانی می‌شود

صادق مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: در شهریورماه جاری مسابقات شطرنج انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات بهترین شطرنج‌بازان شهرستان‌های هفت‌گانه این استان حضور خواهند داشت، و برای کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور سعی می‌کنند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسابقات تنها راه کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور است، پیش‌بینی می‌شود ورزشکاران زیادی در این مسابقات شرکت کنند.

مهدوی با بیان اینکه برای اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور محدودیتی نداریم، بیان داشت: هزینه‌های نفر اول مسابقات انتخابی استانی با هیئت شطرنج این استان است، اما سایر ورزشکاران در صورت تمایل به اعزام به مسابقات قهرمانی کشور باید خودشان هزینه‌های این اعزام را متقبل شوند.

نایب ‌رئیس هیئت شطرنج چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت شطرنج در استان چهارمحال و بختیاری با مشکل خاصی مواجه نیست، و این هیئت یکی از محدود هیئت‌های این استان است که تمامی امکانات مورد نیاز از سالن اختصاصی شطرنج تا دیگر موارد مورد نیاز ورزشکاران را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در این استان مسابقات شطرنج جام رمضان برای بانوان و آقایان در باغچه پارک تهلیجان در حال برگزاری است، افزود: به نفر اول این مسابقات یک میلیون و 200 هزار ریال، نفر دوم، 800 هزار ریال و نفر سوم 500 هزار ریال اهدا می‌شود.

مهدوی در ادامه با بیان اینکه در این استان استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این هیئت به زودی افراد با استعداد در این رشته ورزشی توسط هیئت شطرنج جذب می‌شوند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول