اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان:

بالا رفتن میانگین استاندارد موجب هموارشدن راه تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: بالا رفتن میانگین استاندارد موجب هموارشدن راه تولید می‌شود.

بالا رفتن میانگین استاندارد موجب هموارشدن راه تولید می‌شود

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند و همگان باید در تحقق این شعار تلاش‌های لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی افزود: یکی از اموری که موجبات ارتقای کیفیت کالا را فراهم می‌کند، بالا رفتن میانگین استاندارد کالاها است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت محصولات تولیدی نقش مهمی در استفاده مصرف‌کنندگان از کالای مورد نظر دارد، اضافه کرد: ارتقای کیفیت محصولات تولیدی موجب راغب‌تر شدن مصرف‌کنندگان به استفاده از کالا می‌شود.

وی با تاکید بر بالابردن کیفیت محصولات تولیدی افزود: نظارت بر اجرا و ساز و کار تولید نیز از دیگر مباحثی است که موجب ارتقای کیفیت محصولات می‌شود.

کارگرزاده در ادامه با اشاره به اقدامات اداره کل استاندارد در زمینه نظارت بر واحدهای تولیدی اضافه کرد: صدور گواهینامه‌های استاندارد از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

وی تایید صلاحیت واحدهای تولیدی، انجام کالیبراسیون لوازم پزشکی، انجام آزمون‌های دوره‌ای و انجام آزمایشات بر کالاهای تولیدی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان زنجان عنوان کرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان نمونه‌برداری از کالاهای مشمول استاندارد اجباری را نیز از اقدامات اداره کل استاندارد استان زنجان عنوان کرد و افزود: رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه 1517 نیز از اقداماتی است، که توسط اداره کل استاندارد انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی صحت عملکرد باسکول‌های واحدهای تولیدی آرد زنجان افزود: این امر نیز توسط اداره کل استاندارد استان زنجان انجام شده است.

لازم به ذکر است، طی آزمون ادواری باسکول‌های واحدهای تولیدی آرد زنجان بر طبق استاندارد 10274 در سال جاری که توسط کارشناسان مجرب این اداره کل انجام شد، صحت عملکرد آنها مورد صحه‌گذاری قرار گرفت که طی آن دو باسکول نیازمند تعمیر و تنظیم مجدد بوده و بقیه باسکول‌ها مورد تایید قرار گرفته و برچسب کنترل بر روی آنها نصب شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول