اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

مصالح ساختمانی ارائه شده در نمایشگاه اصفهان مطابق با استانداردهای روز دنیا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محصولات ارائه شده در نمایشگاه مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

مصالح ساختمانی ارائه شده در نمایشگاه اصفهان مطابق با استانداردهای روز دنیا است

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به حوادث رخ داده در کشور مانند زلزله و بررسی‌های انجام شده، معلوم می‌شود که ساختمان‌ها از مقاومت لازم برخوردار نیستند و در این زمینه باید بیشتر کار شود.

وی ادامه داد: با اجرایی کردن قانون نظام مهندسی و آیین‌نامه 2800 در مورد زلزله، می‌توانیم در این مورد در کشور موفق عمل کنیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد تدابیری که در این زمینه اندیشیده شده، گفت: مواردی مانند استفاده از مصالح استاندارد در ساخت‌ و ‌ساز، استفاده از مجریان ذی‌صلاح و نظارت لازم و قانونی از جمله اقدامات و تدابیری است که در نمایشگاه در نظر گرفته شده بود.

وی در مورد رعایت قانون نظام مهندسی تصریح کرد: اگر قانون نظام مهندسی و آیین‌نامه 2800 رعایت شود ساختمان‌ها از نظر کیفیت وضعیت بهتری پیدا می‌کنند.

شیشه‌فروش تاکید کرد: مصالح استاندارد از طرف شرکت‌‌هایی که در نمایشگاه حضور داشتند، عرضه شده بود و محصولات از نظر سبک‌سازی و مقاومت در حد قابل قبولی بودند.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای اشخاصی که در زمینه مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند، مفید است و اعضای شرکت کننده در نمایشگاه می‌توانند در این زمینه تبادل اطلاعات خوبی انجام دهند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در زمینه استاندارد بودن محصولات ارائه شده در نمایشگاه اضافه کرد: محصولات ارائه شده مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌هایی در زمینه آسانسور برگزار شده و تمامی فعالیت‌های مربوط به آسانسور با نظارت اداره استاندارد انجام می‌شود.

شیشه‌فروش در مورد نظارت بر استاندارد بودن آسانسورها و قطعات آن گفت: آتش‌نشانی، نظام مهندسی و اداره استاندارد بر کیفیت و مطلوب بودن آسانسورها نظارت می‌کنند و در صورت استاندارد نبودن، تائیدیه دریافت نمی‌کنند و به ساختمان‌هایی که از محصولات استاندارد استفاده نمی‌کنند، پایان ساخت داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول