اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

افزایش نیروی کارشناسی در شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار افزایش نیروی کارشناس در واحدهای ساختمانی، املاک و دفتر فنی شهرداری شوشتر شد.

افزایش نیروی کارشناسی در شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به مشکلات متعدد مردم در واحدهای ساختمانی ، شهرسازی، املاک و ...شهرداری شوشتر اظهار داشت: کمبود شدید کارشناس در واحدهای تخصصی شهرداری شوشتر باعث بروز مشکلات متعددی برای شهروندان و کارشناسان موجود در این بخش‌ها شده است و باید در اسرع وقت این مشکلات حل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: صف‌های طولانی کارشناسی در واحد ساختمانی شهرداری شوشتر باعث بی‌رمقی مردم به امر ساخت‌و‌ساز می‌شود و باید تلاش کنیم تا بار دیگر همچون ماه‌های گذشته صف برای کارشناس از بین رود و کارشناسان به صورت روزانه نظرات خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: توجیه اینکه نیروی انسانی در شهرداری وجود ندارد و یا تعداد زیادی از کارمندان شهرداری بازنشسته شده‌اند مشکل را برای مردم حل نمی‌کند و  شهردار باید برای رفع مشکلات موجود تدبیر جدیدی بیاندیشد.

دهدار با اشاره به برخورد شهرداری با دست‌فروشان موجود در معابر اصلی شهر شوشتر گفت: بازارچه غیر‌رسمی که در محل شهربانی قدیم شوشتر تنها هفته‌ای دو ساعت آن هم در عصر روز جمعه تشکیل می‌شود باعث امرار معاش تعداد زیادی از شهروندان شوشتری است و باید با دید اغماض به این موضوع نگریست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به برگزاری مزایده عمومی برای غرفه‌ها، دکه‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی و ... در شهرداری شوشتر خاطر‌نشان کرد: قیمت‌های تعیین شده بیش از 400 درصد افزایش دارد و باید توجه داشت که قیمت‌ها کارشناسی و قابل اجرا باشد.

این مقام مسئول افزود: برخی از مستاجران در این محل‌ها بیش از 20 تا 25 سال است که مستاجر شهرداری هستند و باید با آن‌ها همکاری بیشتری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول