اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

نگاه کارشناسانه در نمایشگاه جلوه‌های خدمت برجسته است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: نگاه کارشناسانه به مقوله خدمت و عملکرد دستگاه‌‌ها در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار دیده می‌شود.

نگاه کارشناسانه در نمایشگاه جلوه‌های خدمت برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت ماندگار، عبدالسعید حقیقی‌مقدم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه هفته دولت هر سال قوی‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و این مسئله برای مردم نوید ‌دهنده اقدامات مثبت و خدمت‌های تاثیرگذار دستگاه‌های دولتی استان قم است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ باید تمام طبقات جامعه را مورد خطاب قرار دهد ادامه داد: دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه‌ها با نقطه مطلوبی که بتواند بیشترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشد، فاصله دارد.

فرماندار قم افزود: در این نمایشگاه بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های دولتی استان قم به مردم ارائه شده و خوشبختانه انسجام و هدفمندی خوبی در روند ارائه اطلاعات به مردم دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه کارشناسانه در برگزاری این نمایشگاه برجسته است گفت: دستاوردهایی که این نمایشگاه به مردم عرضه کرده تنها بخشی از فعالیت‌های انجام گرفته در استان قم است و دولت‌های نهم و دهم بیش از اینها برای مردم خدمت‌رسانی داشته‌اند.

حقیقی‌مقدم با اشاره به اینکه دولت سال پایانی خدمت خود را طی می‌کند ابراز داشت: نگاه حمایتی دولت به دستگاه امسال بر اساس تکمیل خدمات است.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا خدمت ناقصی را به حال خود رها نکرده و تمام طرح‌ها و پروژه‌ها را تا پایان دولت دهم به ثمر برسانند.

فرماندار قم اظهار داشت: در استان قم در این سال‌ها هیچ دستگاه کم‌کاری وجود نداشته و تمام دستگاه‌ها آنچه در توان داشته‌اند برای خدمت به مردم صرف کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول