اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش پایانه‌بار خصوصی کرمانشاه به ادعای شرکت‌های باربری

تعیین اجاره غرفه منوط به نظر کارشناسان رسمی دادگستری است

خبرگزاری فارس: پایانه‌بار خصوصی کرمانشاه در واکنش به ادعای شرکت‌های باربری اعلام کرد: تعیین اجاره غرفه مستقر در این مجموعه منوط به نظر هیئت کارشناسان رسمی دادگستری است.

تعیین اجاره غرفه منوط به نظر کارشناسان رسمی دادگستری است

عزیز عزیزخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به واگذاری پایانه‌بار به بخش خصوصی در راستای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، در سال 86 علی‌رغم برگزاری مزایده واگذاری پایانه‌بار و اعلام نتیجه، مسئولان وقت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها نسبت به تمدید قرارداد غرفه‌ها با شرایط قبل اقدام کردند و این موضوع هرگونه تغییری در نرخ و شکل قراردادها را تا سه سال بعد منتفی کرد.

عزیزخانی ادامه داد: با خاتمه قرارداد شرکت‌ها و موسسات در تاریخ 1 خرداد ماه 90، این شرکت‌ها حاضر به پذیرش شرایط تجدید قرارداد نشدند و بدون قرارداد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: با استناد به دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعیین اجاره غرفه‌های مستقر در این مجموعه منوط به نظر هیئت کارشناسان رسمی دادگستری است و با وجود تشکیل این هیئت و اعلام نظر کارشناسی، شرکت‌ها و موسسات مجدداً حاضر به عقد قرارداد نشدند که براساس ماده یک آیین‌نامه حمل بار و مسافر و ضوابط تاسیس شرکت‌های حمل و نقل، این شرکت‌ها برای اعتبار مجوز فعالیت خود موظف به تمدید به‌موقع قرارداد هستند.

عزیزخانی تاکید کرد: پس از عدم پذیرش نظریه کارشناسی و بیش از 14 ماه فعالیت بدون قرارداد شرکت‌ها و موسسات، این بخش خصوصی برای حفظ تعامل طی جلسه 30 اردیبهشت ماه سال‌جاری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، موافقت خود را در خصوص کاهش چشمگیر میزان اجاره بهای غرفه‌ها در مقایسه با مبالغ اعلام شده در نظر کارشناسی و متوقف کردن تمام پیگیری‌های قضایی اعلام کرد، اما با این وجود شرایط جدید نیز مورد قبول شرکت‌ها و موسسات واقع نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط، این بخش خصوصی در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیربط است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول