اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه

انجمن خبرنگاران کهگیلویه فعالیت خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کهگیلویه، اعضای انجمن خبرنگاران کهگیلویه انتصاب شدند.

انجمن خبرنگاران کهگیلویه فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کهگیلویه، اعضای انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه انتصاب شدند.

آزاد خردمند در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات خبرنگاران برای تشکیل این انجمن اظهار داشت: اعضای انجمن در وهله اول توسط اداره ارشاد انتصاب می‌شوند تا پس از شش ماه در انتخاباتی که با حضور همه اعضای انجمن انجام می‌گیرد اعضای آن انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه در انتصاب اعضای انجمن خبرنگاران کهگیلویه سعی شد از هیئت موسس و خبرنگاران فعال شهرستان به کار گرفته شود، افزود: امیدواریم که اعضای انجمن خبرنگاران کهگیلویه همه تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌های انجمن و اعتلای جایگاه خبر و خبرنگاری به کار گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: امروزه همگان بر اهمیت و جایگاه ویژه خبر و اطلاع‌رسانی صحه می‌گذارند و تشکیل این انجمن برای شهرستان کهگیلویه بسیار لازم و ضروری بود.

وی به تشکیل خانه مطبوعات استان اشاره و بیان داشت: تشکیل و راه‌اندازی مجدد خانه مطبوعات در استان می‌تواند به عنوان پشتوانه اصلی کار خبری گام‌های مفیدی را بردارد.

خردمند تعامل و ارتباط انجمن خبرنگاران کهگیلویه با خانه مطبوعات و اداره ارشاد را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: امیدواریم که اعضای خانه مطبوعات نیز تمام تلاش و توان خود را برای پیشبرد اهداف این انجمن به کار گیرند و ما شاهد روزی باشیم که کار خبر و خبرنگاری بدون چشم‌داشت از هیچ نهاد دولتی به پیش رود.

وی عدم آگاهی مدیران و مردم از جایگاه و منزلت خبرنگاران را آسیب جدی در جامعه دانست و تاکید کرد: انتظار می‌رود که انجمن خبرنگاران کهگیلویه همه تلاش خود را برای افزایش آگاهی مردم و به خصوص مدیران در مورد کار رسانه و آشنایی با رسانه‌ها به کار گیرد.

برخی مدیران کهگیلویه‌ای از جایگاه خبر و خبرنگاری بی‌اطلاعند

خردمند به عدم تجهیز خانه خبرنگاران دهدشت اشاره کرد و بیان داشت: همین مسئله نشان می‌دهد که مدیران ما از شأن و منزلت کار خبر ناآگاهند و البته ما این مسئله را به فال نیک می‌گیریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه با تقدیر از شهردار شهر دهدشت به جهت در اختیار نهادن مکانی مناسب و در بهترین نقطه شهر برای انجمن خبرنگاران افزود: عدم  همکاری بعضی مدیران در تجهیز این مکان برای ما جای تعجب و تاسف دارد.

وی در پایان تشکیل انجمن خبرنگاران را تنها راه رفع موانع و مشکلات پیش روی خبرنگاران کهگیلویه دانست و خاطرنشان کرد: قطعا با این کار خبرنگاران ما خود را وام‌دار هیچ نهادی نخواهند کرد و به صورت مستقل و با فراغ بال به امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خود خواهند پرداخت.

در پایان این برنامه، آقایان کیوان سروش‌مقدم، فیض‌الله شیرنژاد، قاسم خشت‌زر، حسین خدمتی و محسن پورابراهیم به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس، بازرس، خزانه‌دار و منشی و همچنین خانم‌ها سیده زهرا موسوی‌اصل و مهناز خزیر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انجمن خبرنگاران کهگیلویه انتصاب شدند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول