اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان قم خبر داد

فعالیت 8 انجمن تخصصی در بسیج هنرمندان استان قم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان قم گفت: بسیج هنرمندان استان در قالب 8 انجمن تخصصی در رشته‌های مختلف فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.

فعالیت 8 انجمن تخصصی در بسیج هنرمندان استان قم

محمود علامه‌روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بسیج هنرمندان استان قم اظهار کرد: در حال حاضر هشت انجمن تخصصی در رشته‌های فیلم، ادبیات داستانی، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، شعر، خوشنویسی و عکس در بسیج هنرمندان استان قم فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هر یک از انجمن‌ها علاقه‌مندان و هنرمندان در این حوزه‌های هنری را جذب کرده و فعالیت‌های عمومی و تخصصی را در طول سال انجام می‌دهند.

مسئول بسیج هنرمندان استان قم گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در هر رشته و تشکیل جلسات کارگروه نقد و بررسی آثار از جمله فعالیت‌هایی است که در این انجمن‌ها پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری برنامه‌های عمومی و بخشی از برنامه‌های تخصصی در قالب حلقه‌های تربیتی طرح صالحین گفت: در بسیج هنرمندان استان قم در حال حاضر 10 حلقه صالحین فعال وجود دارد که هنرمندان بسیجی در قالب این حلقه‌ها فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

علامه‌روشن با اشاره به انجام فعالیت‌هایی مانند برگزاری کارگاه‌های ادبیات داستانی و هنرهای تجسمی در قالب حلقه‌های صالحین تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های تخصصی، برخی فعالیت‌های عمومی مانند برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی و اردوهای یک روزه در قالب این حلقه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از نشست‌های تخصصی در رشته‌های مختلف نیز در قالب جلسات طرح صالحین انجام می‌شود که از آن جمله می‌توان به جلسات انجمن ادبی شهریار اشاره کرد.

مسئول بسیج هنرمندان استان قم افزود: جلسات حلقه‌های صالحین به صورت منظم در مرکز بسیج هنرمندان و دیگر مراکز مرتبط برگزار می‌شود و تاکنون تاثیر خوبی در روند کاری هنرمندان بسیجی داشته است.

وی با اشاره به مأموریت بسیج هنرمندان استان قم در تربیت هنرمند توانمند و متعهد گفت: در حال حاضر 850 هنرمند بسیجی در استان قم حضور دارند که برنامه‌های بسیج هنرمندان را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول