اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محقق برجسته و رئیس مرکز ساری‌شناسی:

فرهنگ رضوی به معنای اسلام اصیل است

خبرگزاری فارس: محقق برجسته مازندران و رئیس مرکز ساری‌شناسی گفت: فرهنگ رضوی همان فرهنگ حسینی، عاشورایی، علوی و فرهنگ غدیر و به معنای اسلام اصیل است.

فرهنگ رضوی به معنای اسلام اصیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین اسلامی صبح امروز در حاشیه نشست اجرایی جشنواره امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)، اظهار داشت:‌ امروز خراسان با حضور آقا امام رضا(ع) است که خراسان شده است.

محقق برجسته مازندران و رئیس مرکز ساری‌شناسی با اشاره به اینکه خراسان به اعتبار ارادت به علویان، سرنگون ‌کننده بنی‌امیه است، گفت:‌ خراسان فرهنگ علوی داشت و به فرهنگ رضوی هم مزین شد.

اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی علوی نه میهماندار که میهمان امام رضا شد، ادامه داد: امام رضا میهمان ما نیستند بلکه همه ما ایرانیان میهمان آقا هستیم و بر سر سفره معرفت آقا نشسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ایران و ایرانی افتخار دارد که میهمان امام رضا است، متذکر شد:‌ یاران و دلبستگان امام رضا، پس از شهادت آن حضرت به مازندران آمدند.

رئیس مرکز ساری‌شناسی با بیان اینکه فرهنگ رضوی همان فرهنگ حسینی، عاشورایی، علوی و فرهنگ غدیر و یعنی به معنای اسلام اصیل است، خاطرنشان کرد:‌ ما ایرانیان سربلند از این انتخاب شایسته نیاکانمان هستیم که راه و رسم حسینی و فرهنگ رضوی دارند.

اسلامی با اشاره به اینکه با تمام وجود به امام رضا(ع) ارادت داریم، اذعان داشت:‌ از اینکه بر سر سفره پرنعمت آقا نشسته‌ایم سپاسگزاریم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول