اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان همدان در مسابقات تیم ملی آب‌های آرام خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: بانوان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی آب‌های آرام خوش درخشیدند.

بانوان همدان در مسابقات تیم ملی آب‌های آرام خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بانوان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی آب‌های آرام خوش درخشیدند.

در گروه اول آرزو حکیمی در گروه سوم مونا نوری در گروه چهارم شقایق غزالی هر سه از همدان در کایاک 200 متر بانوان اول شدند.

مسابقات انتخابی تیم ملی ظهر امروز با برگزاری رقابت‌های ‏کایاک یک نفره 200 متر جوانان به پایان رسید. با مشخص شدن چهره نفرات برتر، نتایج مسابقات پس از ‏تحلیل در کمیته فنی در اختیار هیات رئیسه قرار می‌گیرد تا در نهایت بهترین‌ها به اردوی تیم ملی آب‌های آرام ‏بانوان بزرگسالان و جوانان دعوت شوند.‏

در ادامه مسابقات امروز رقابت گروه اول کایاک یک نفره 200 متر جوانان با حضور قایقرانانی از همدان، ‏هرمزگان، تهران، کرمانشاه و گلستان برگزار شد و در پایان آرزو حکیمی از همدان با زمان 45.00 ثانیه اول، ‏مینا عبداللهی از هرمزگان با زمان 52.53 ثانیه دوم و فاطمه خیرخواه از تهران با زمان 52.89 ثانیه سوم شدند.

‏در رقابت گروه دوم کایاک یک نفره قایقرانانی از کرمانشاه، آذربایجان غربی و لرستان حضور داشتند که در ‏نهایت هستی قپانوری با زمان 54.13 ثانیه و معصومه روشنی با زمان 56.74 ثانیه هر دو از کرمانشاه اول و دوم ‏و ریحانه احمدی از آذربایجان غربی با زمان 59.95 ثانیه سوم شدند.

‏رقابت گروه سوم این ماده با حضور پاروزنان استان‌های همدان، مازندران، تهران توابع، آذربایجان غربی و ‏گلستان برگزار شد و در نهایت مونا نوری از همدان با زمان 55.57 ثانیه اول، حنانه بازپرس از مازندران با ‏زمان 56.24 ثانیه دوم و بیتا برقی از تهران توابع با زمان 57.53 ثانیه سوم شدند.

‏در مسابقه گروه چهارم کایاک یک نفره 200 متر جوانان قایقرانان همدان، تهران، مازندران، کرمانشاه، ‏آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی حضور داشتند که در پایان شقایق غزالی از همدان با زمان 52.91 ثانیه ‏اول و مهسا آذری و سارا حنیف‌زاده از تهران به ترتیب با زمان‌های 53.55 ثانیه و 53.89 ثانیه دوم و سوم ‏شدند.

‏رقابت گروه پنجم کایاک یک نفره 200 متر جوانان با مسابقه قایقرانان تهران، مازندران، هرمزگان، خوزستان و ‏لرستان برگزار شد و در پایان مائده طهماسبی از تهران با زمان 54.41 ثانیه اول، المیرا عبدی‌پور از مازندران ‏با زمان 55.86 ثانیه دوم و سمین دژاکم از تهران با زمان 57.51 ثانیه سوم شدند.

‏با برگزاری این رقابت‌ها مسابقات انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان به پایان رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول