اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی اصفهانی تیم ملی‌کانوپولو:

نحوه برکناری رئیس هیئت قایقرانی صحیح نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی اصفهانی تیم ملی‌کانوپولو گفت: نحوه برکناری رئیس سابق هیئت قایقرانی درست نبود و حداقل باید در مراسم معارفه مدیر جدید رئیس سابق را دعوت می‌کردند.

نحوه برکناری رئیس هیئت قایقرانی صحیح نبود

ابوذر قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رئیس سابق هیئت قایقرانی استان اصفهان با وجود مشکلات زیادی که با مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان داشت، توانسته بود تحولات مثبتی را در هیئت به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: با این وجود برکناری به این شیوه کار درستی نبود و حتی برای قاضی‌عسگر مراسم تودیع برگزار نکردند تا بابت زحماتی که در این مدت متقبل شده بود، از وی تشکر کنند.

سرمربی اصفهانی تیم ملی‌کانوپولو با اشاره به تغییرات انجام شده در هیئت بیان کرد: به عنوان یک مربی برایم تفاوتی ندارد چه کسی رئیس هیئت باشد زیرا در هر حال باید وظیفه خود را انجام بدهم.

وی افزود: به تمام ورزشکاران نیز اعلام کرده‌ا‌یم که تغییر در هیئت نباید تاثیری در روند عملکردی آنها داشته باشد و همانند سابق باید در تعامل با هیئت باشند.

قاضی‌عسگر در مورد برگزاری لیگ کانوپولو نیز تصریح کرد: سال گذشته فدراسیون قایقرانی به بهانه مسابقات قهرمانی آسیا لیگ را برگزار نکرد اما پس از تغییراتی که در فدراسیون ایجاد شد، قرار است امسال دوباره لیگ کانوپولو برگزار شود.

وی اضافه کرد: در بخش آقایان تیم کانوپولو اصفهان با حمایت باشگاه ماهان در لیگ شرکت می‌کند اما هنوز وضعیت تیم بانوان مشخص نشده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول