اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

20 خانه و مؤسسه قرآنی دشتستان تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: 20 خانه و مؤسسه قرآنی دشتستان تجهیز شدند.

20 خانه و مؤسسه قرآنی دشتستان تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه سه‌شنبه در بازدید از مؤسسات و مجالس قرآنی دشتستان اظهار داشت: کتاب قرآن به عنوان ارزشمندترین و بزرگ‌ترین کتاب تاریخ بشریت است و گسترش فرهنگ قرآنی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: حمایت از محافل و فعالیت‌های قرآنی و تقویت خانه‌های قرآن در دستور کار این نهاد قرار دارد و طی سال‌های گذشته شاهد کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های قرآنی و دینی هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآنی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان تعداد 20 مؤسسه از مؤسسه‌های قرآنی وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان به تجهیزات آموزشی مجهز شدند.

محمودی‌نیا تصریح کرد: در راستای گسترش فرهنگ غنی قرآن و حمایت از مؤسسات قرآنی، تجهیزات آموزشی و نرم‌افزاری شامل، رایانه، فکس، فایل، قفسه کتابخانه و دیگر امکانات نرم‌افزاری از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اتحادیه‌های قرآنی مردمی در اختیار مؤسسات قرآنی برازجان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان قرار گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان اذعان کرد: تعداد 20 مؤسسه و خانه قرآنی تحت نظارت تبلیغات اسلامی دشتستان به فعالیت‌های قرآنی مشغول هستند و تجهیز این مؤسسات از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

محمودی‌نیا یادآور شد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی در راستای کمرنگ کردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند همه باید نسبت به گسترش معنویت اهتمام ورزیم و در تقویت مادی و معنوی مؤسسات مذهبی و قرآنی باید تلاش کنیم.

وی افزود: جنگ نرم دشمن با هدف تضعیف ارزش‌هاست و دشمن قصد دارد جوانان را از نظام جدا کند که بدون تردید ترویج فرهنگ قرآنی موجب ناکامی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول