اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری استان

مقام‌آور کنکور سراسری تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای اداری استان پروا جوان شایانی مقام‌آور کنکور سراسری از استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت.

مقام‌آور کنکور سراسری تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که ظهر امروز برگزار شد از دانش‌آموز رشته علوم تجربی که توانسته رتبه دهم کشوری را در کنکور سراسری به دست آورد با اهدای لوح سپاس و هدایایی در جمع اعضای شورای اداری استان و خانواده این دانش‌آموز تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این جلسه به توانمندی جوانان برومند و غیرتمند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت:‌ جوانان غیرتمند این دیار در عرصه‌های داخلی و جهانی و بین‌المللی به یاری خداوند، سرپرستی صحیح خانواده‌ها و مربیان باعث غرور افتخار میهن اسلامی و ایران عزیز شده‌اند.

سید حسین صابری خاطرنشان کرد: ما امروز باید به وجود نیروهای توانمند و متخصص به عنوان شایسته‌ترین ذخیره افتخار کنیم و در تلاش و جدیت باشیم تا از این ظرفیت به بهترین و شایسته‌ترین شکل بهره بگیریم.

وی کسب رتبه دهم کنکور در رشته تجربی را یک موفقیت بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این توفیقات در سایه زحمات والدین و معلمان به وجود آمده و باید قدر و منزلت اولیا و مربیان به شکل واقعی گرامی داشته شده و فرا‌راه دیگر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم این همیت و غیرت قرار گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل همچنین یادآور شد؛ کشور ایران اسلامی ما به رغم تمام هجمه‌های استکبار بیش از همه به توانمندی نیروی انسانی امید بسته تا از فرصت تاریخی پیش آمده در اعتلای اسلام و ارزش‌های آن به خوبی دفاع کرده و در این مسیر موفق عمل کنند.

صابری برای دانش‌آموز موفق اردبیلی آرزوی توفیق کرد و افزود: این دختر پر‌توان ما باید الگویی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) را سیره و مرام خود قرار دهد تا با تبعیت از این بانوی بزرگ اسلام بتواند در آینده توفیقات روز‌افزون را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مشاور استاندار اردبیل در امور ائمه جماعات در سخنانی ویژگی‌ حکومت عادلانه آخرین ذخیره الهی را یادآور شد و بیان داشت: این برای ما جای بسی افتخار و شکر است که رئیس جمهور کشورمان در هر آیین و برنامه جهانی و بین‌المللی سلام و درودی به امام عصر (عج) می‌فرستد و تشکیل حکومت موعود آخر‌الزمان را نوید می‌دهد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با برشمردن ویژگی منتظر واقعی اظهار داشت:‌ منتظر واقعی امام عصر (عج) از خصلت انتظار واقعی، ورع و اخلاق نیکو بهره می‌برد و این نهایت شادمانی است که منتظران آن حضرت خود را به خصلت نیکو و اخلاق شایسته آراسته کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول