اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش نونهالان تنیس‌باز استان مرکزی در لیگ برتر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از درخشش نونهالان استان در مسابقات دسته برتر نونهالان کشور خبر داد.

درخشش نونهالان تنیس‌باز استان مرکزی در لیگ برتر کشور

جلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات دسته برتر تنیس روی میز نونهالان کشور از دو روز گذشته در ارومیه آغاز شده است که سه نفر از ورزشکاران استان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها و پس از دو روز رقابت سخت محمدحسین صمدی و سینا ملکی موفق شدند با شکست رقیبان به ترتیب عنوان پنجمی و نهمی به عنوان 10 نفر برتر کشور را از آن خود کنند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی افزود: مرتضی رضایی دیگر تنیس باز استان نیز موفق شد عنوان دوازدهمی این رقابت‌ها را کسب کرده و جزء 16 نفر برتر کشور باقی بماند.

رضایی بیان داشت: خوشبختانه تنیس‌بازان استان با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت‌ها شرکت کرده و موفق شدند در حضور 120 بازیکن حاضر در این رقابت‌ها  درخشش خوبی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مسابقات تنیس روی میز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: این مسابقات در رده‌های مختلف سنی برگزار می‌شود که رایزنی به منظور حضور ملی‌پوشان در این مسابقات در دست اقدام است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول