اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید نهاوند:

200 نفر از روستای زرامین نهاوند در دفاع مقدس ایثارگری کردند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: 200 نفر از اهالی روستای زرامین سفلی نهاوند در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

200 نفر از روستای زرامین نهاوند در دفاع مقدس ایثارگری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی ملک بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان و ایثارگران روستای زرامین سفلی در نهاوند ضمن بیان گوشه‌ای از رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها بسیجیان دفاع مقدس از دلاوران روستای زرامین سفلی به عنوان سند معتبر و محکمی بر حقانیت ایران اسلامی سخن راند و اظهار داشت: صد در صدخانواده‌های روستای 2 هزار نفری زرامین سفلی از توابع بخش زرین‌دشت نهاوند بسیجی و رزمنده‌اند.

وی گفت: این روستا شاید جزو نادرترین روستاهای کشور باشد که همه اهالی و خانواده‌های آنان افرادی بسیجی و رزمنده‌اند بنابراین خاک این روستا آغشته به عطر و بوی شهدا و ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند وجود ایثارگران و بسیجیان زرامین در جبهه‌ها را موجب ترس و دلهره دشمن در دوران جنگ تحمیلی خواند و ادامه داد: حضور 170 نفر از اهالی این روستا در مناطق عملیاتی موجب شده بود تا شهید چیت‌سازیان که از فرماندهان وقت لشگر انصارالحسین(ع) همدان بود بارها اعلام کند که به جای نبرد ایران و عراق می‌توان گفت که صدام در عملیات والفجر با مردم روستای زرامین می‌جنگد.

وی وجود 170 تا 200 نفر از جوانان اهالی این روستا را سند زرین دیگری بر صلابت و معنویت ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس خواند.

ملک در پایان به خصوصیات عربعلی احمدوند بسیجی و جانباز اهل روستای زرامین سفلی اشاره کرد و ابراز داشت: تقوا، بصیرت، نظم در کارها، شجاعت و دیانت مثال‌زدنی ایشان باعث شده بود که با شلیک 360 گلوله به سوی تانک‌های دشمن و منهدم کردن تعدادی از تانک‌های دشمن در عملیات آزادسازی فاو به او لقب شکارچی تانک‌ها داده شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول