اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

دفاع مقدس سرآمد افتخارات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس یادآور شکوه و عظمت ایران اسلامی است که سرآمد افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

دفاع مقدس سرآمد افتخارات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سیدحسن مرتضوی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس به عنوان یک نماد و یک سمبل در زمینه یادآوری آن دوران پر افتخار و با عظمت است و ایران اسلامی عزت و سرافرازی امروز خود را مدیون فداکاری‌ها، جان فشانی‌ها و ایثار و گذشت رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیز است.

وی افزود: امروز که سال‌های بسیاری از دوران دفاع مقدس می‌گذرد ایران اسلامی در اوج قدرت و عظمت و عزت قرار دارد و تمامی کسانی که آن زمان در مقابل ایران اسلامی بودند امروز در ذلت و خواری و شکست قرار دارند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت‌زدایی، مردم نوازی، مردم یاری و مردم دوستی که یکی از افتخارات سپاه است، برگزار خواهد شد.

مرتضوی اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط محروم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، مسابقات ادبیات داستانی، نمایش‌های رزمی، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، برگزاری نمایش رزمی عملیات بیت‌المقدس دو، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار از خانواده‌های ایثارگران و شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در 31 شهریور که اولین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان بصیرت، شجاعت و ولایت نامگذاری شده با یک رژه شکوهمند اقتدار و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان در دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان، برگزاری مسابقات و تجلیل از سربازان در سومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان، برگزاری شورای عالی بسیج زنان در چهارمین روز از هفته دفاع با عنوان زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی را از برنامه‌های شاخص این روزها در سطح استان نام برد.

مرتضوی اضافه کرد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان وحدت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی نامگذاری شده است به عنوان نماد وحدت بین اهل سنت و تشیع و مشارکت اقوام فارس و بلوچ مطرح است و برنامه‌های متنوعی در این روز در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان رزمندگان، جهادگران و فرماندهان و نیز غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از خانواده ایثارگران و شهدا در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان شهادت، کرامت و عزت را از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس در سطح استان برشمرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول