اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشن‌های مردمی دهه کرامت اردبیل:

8 تابلوی بیوگرافی امامزاده‌ها رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جشن‌های مردمی دهه کرامت استان اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت از هشت تابلوی بیوگرافی امامزاده‌ها که به سه زبان زنده دنیا تهیه و تدوین شده است، رونمایی خواهد شد.

8 تابلوی بیوگرافی امامزاده‌ها رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت این ایام و گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) و خواهرش حضرت معصومه (س) از 28 شهریور ماه جشن‌های دهه کرامت آغاز خواهد شد و تا 7 مهر ماه این جشن‌ها تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما برای هدایت و ساماندهی جریان‌های خودجوش مردمی در محلات شورای سیاست‌گذاری را در این زمینه فعال کردیم تا با نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد عالی کانون‌های مساجد جشن‌های این دهه با شکوه و گستردگی خاص و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جشن‌های مردمی دهه کرامت استان اردبیل یادآور شد: ‌از سال 87 دستگاه‌های مختلف در برگزاری جشن‌های دهه کرامت یاریگر ما بوده‌اند تا بتوانیم فرهنگ اهل بیت و ائمه معصومین را در تمام ابعاد به نسل‌های مختلف جامعه انتقال دهیم.

سقا با اعلام اینکه بیش از سه دهه است جشن‌های رضوی و جشن‌های متعلق به این ایام در کشور برگزار شده و از سال 85 نیز در اردبیل این جشن‌ها و جشنواره در حال برگزاری است، گفت: امسال به همت وزارت ارشاد در 10 استان کشور هفته رضوی گرامی داشته شد که در استان اردبیل نیز اردیبهشت ماه این برنامه اجرایی شد.

این مسئول به تنوع برنامه‌های ارائه شده اشاره کرد و افزود: امسال سعی داریم سه دستگاه برتر را در برگزاری جشن‌های دهه کرامت که فعالیتشان برجستگی خاصی داشته انتخاب کنیم تا در پایان این دهه از آنها تجلیل صورت گیرد.

دبیر جشن‌های مردمی دهه کرامت استان اردبیل از تهیه پیش‌نویس سند همکاری بین دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری آبرومند جشن‌های دهه کرامت خبر داد و بیان داشت: ما از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها این جشن‌ها را اطلاع‌رسانی کرده و در خصوص نحوه برگزاری آنها اخبار و اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

سقا افتتاح هشت کانون فرهنگی – هنری به نیت امام هشتم، برپایی نمایشگاه پوستر و گرافیک و همچنین رونمایی از هشت تابلوی بیوگرافی امامزاده‌ها را از برنامه‌های تدارک دیده شده این ایام اعلام کرد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا در جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی از مداح شهیر عالم اسلام سلیم موذن‌زاده نیز تجلیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جشن‌های مردمی دهه کرامت استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: در تلاش هستیم تا جشن‌های دهه کرامت با حال و هوا و رنگ و بوی مردمی و محوریت مساجد برگزار شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول