اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کش‌ و قوس‌های فراوان با پلیس‌ راهور

تبلیغات در تاکسی‌های مشهد آزاد شد

خبرگزاری فارس: روزانه تعداد زیادی از افراد برای جابه‌جایی خود از تاکسی استفاده می‌کنند و استفاده زیاد از این وسیله حمل ‌و نقلی می‌تواند در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه مورد بهره‌برداری قرار ‌گیرد.

تبلیغات در تاکسی‌های مشهد آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، از همین رو بعد از کش ‌و قوس‌های فراوان بین سازمان تاکسیرانی و پلیس ‌راهور بالاخره با تصویب شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور تبلیغات در داخل تاکسی‌های مشهد با رعایت ضوابط بلامانع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تبلیغات در تاکسی‌ها را سبد حمایتی برای تاکسیرانان دانست و گفت: این طرح از گذشته در بسیاری از کلانشهرها از جمله تهران به اجرا درآمده‌ است و مورد پیگیری و استقبال مردم قرار گرفته که به دنبال این امر در مشهد نیز اجرایی خواهد ‌شد.

هادی عطار‌زاده طوسی با بیان اینکه تبلیغات در تاکسی‌ها به دلیل سیار بودن، تاثیرات مطلوب‌تری نسبت به تبلیغات ثابت دارد، می‌افزاید: این نوع تبلیغات می‌تواند زمینه درآمدی پایداری را برای رانندگان این وسایل نقلیه فراهم کند.

وی اضافه ‌می کند: این طرح علاوه بر ایجاد محل درآمدی برای تاکسیرانان، فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم خواهد کرد تا با قیمت مناسبی، تبلیغات سیار و متحرکی را در سطح شهر انجام دهند.

عطارزاده طوسی در توضیح نحوه تبلیغات در تاکسی‌ها عنوان‌ کرد: تمام تاکسی‌ها مجاز به انجام تبلیغات بر بدنه خود نخواهند بود و آیین‌نامه خاصی برای این منظور در سازمان تاکسیرانی تدوین خواهد شد تا کسانی که واجد شرایط هستند انجام تبلیغ داخل تاکسی‌ در اختیارشان قرار گیرد.

وی از آغاز شناسایی اشخاص حقوقی به منظور مجری تبلیغات در تاکسی‌ها خبر داد و گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی راهنمایی و رانندگی این سازمان در نظر دارد تا با انجام فراخوان اشخاص حقوقی واجد ‌شرایط در زمینه تبلیغات در داخل تاکسی‌های ناوگان حمل ‌و نقل درون‌شهری را شناسایی ‌کند.

عطارزاده طوسی ادامه داد: تمام شرکت‌های معتبر در زمینه تبلیغات محیطی و شهری دارای سوابق و تجربه مفید با رعایت ضوابط و شرایط می‌توانند با ارسال رزومه‌کاری و پیشنهادات خود در اجرای فراخوان طرح شرکت‌ کنند.

وی در توضیح شرایط تبلیغات در تاکسی‌ها اظهار کرد: انجام تبلیغات مورد‌ نظر سازمان صرفا برای داخل کابین تاکسی است، باید تبلیغات در داخل تاکسی به نحوی باشد که در معرض دید راننده نبوده و موجبات کاهش دید راننده و یا کاهش رفاه مسافر نشود، تبلیغات صرفا به صورت جزوه در داخل جزوه‌دان، استفاده از عکس یا تصاویر ثابت، نصب نمایشگر در پشت صندلی‌ها و یا سایر روش‌های مناسب مجاز خواهد‌ بود.

مدیر‌عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد اضافه‌ کرد: در این مرحله فراخوان درصدد شناسایی اشخاص حقوقی واجد‌ شرایط برای موضوع تبلیغات در تاکسی بوده و انتخاب شرکت‌های برتر در فاز بعدی انجام خواهد‌ شد.

تبلیغات در تاکسی‌ها راه‌حلی برای ترویج کالای تولید ‌داخل

در همین ارتباط رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با مناسب خواندن طرح تبلیغات در تاکسی‌ها گفت: طرح تبلیغات در تاکسی‌ها بسیار مناسب است به شرطی که نظارت‌ها دقیق بوده و تبلیغات در سطح نازیبایی بصری نداشته ‌باشد.

غلامرضا زعیمی افزود: این روش تبلیغات می‌تواند راه‌حل مناسبی برای ترویج کالاهای تولید داخلی باشد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول