اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقاضای عجیب از اعضای تیم ملی سنگنوردی‌

‌700 یورو بدهید تا اعزامتان کنیم

خبرگزاری فارس: فدراسیون سنگ‌نوردی کشورمان برای اعزام‌ اعضای تیم ملی به مسابقات جهانی از آنها پول درخواست کرد.

‌700 یورو بدهید تا اعزامتان کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی سنگنوردی در کشور فرانسه چند ماه است در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد، در این بین امید شیخ‌بهایی سنگ‌نورد کرمانی عضو تیم به همراه سایر ملی‌پوشان کشورمان در 72 ساعت قبل از اعزام به این مسابقات با شوک بزرگی برای اعزام به مسابقات جهانی روبه‌رو می‌شوند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این زمینه اظهار داشت: مسئولان فدراسیون در فاصله 72 ساعت مانده به اعزام تیم ملی با بچه‌های عضو تیم و حاضر در اردو جلسه‌ای را برگزار کردند در این نشست که رئیس فدراسیون سنگ‌نوردی غایب بود از ملی‌پوشان خواسته شد تا با پرداخت 700 یورو به حساب فدراسیون زمینه اعزام خود به این مسابقات را فراهم کند.

شیخ‌بهایی افزود: مسئولان این هزینه را برای اسکان و تغذیه ملی‌پوشان درخواست کردند در حالی که در هیچ جای دنیا برای اعزام تیم ملی و یا حتی باشگاهی از ورزشکاران هزینه‌ای برای اعزام دریافت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این مسئله موجب تعجب ورزشکاران عضو تیم ملی شد و همگی به اتفاق برای رفع سوء‌ تفاهمات به وزارت ورزش و دفتر سجادی معاون وزیر رفتیم.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: در وزارت ورزش به ما وعده دادن مشکل شما برای اعزام رفع شده و پولی از شما برای اعزام دریافت نمی‌شود و اما در حین برگشت از وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون با اعضا تیم ملی تماس گرفته شد و به همه بچه‌ها گفته شد، اعزام به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل حضور اعضا تیم در وزارتخانه و تخریب فدراسیون کنسل شده است.

وی خاطر نشان کرد: حتی در این حین رئیس فدراسیون سنگ‌نوردی نیز تلفن همراهش را خاموش کرده بود و پاسخگوی هیچ یک از اعضا تیم ملی نبود، ما کار غیر ‌قانونی انجام نداده بودیم و تنها برای مشخص شدن وضعیت نامعلوم مان به وزارتخانه رفتیم آن وقت مسئولان و اعضا فدارسیون از این حرکت سنگ‌نوردان ناراحت می‌شوند و در صورتی که این ملی‌پوشان هستند که باید از رفتار غیر‌ حرفه‌ای فدراسیونی‌ها گلایه‌مند باشند.

وی تصریح کرد: این رفتار غیر‌حرفه‌ای و عدم مسئولیت‌پذیری فدراسیون در قبال اعضای تیم ملی به گونه‌ای بود که تمام‌ بچه‌ها‌ عضو تیم به همراه سه خانم عضو تیم ملی شب را تا صبح در خیابان‌ها سپری کردند و خبری از اسکان دادن بچه‌های تیم ملی نبود.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: روز‌ پس از این اتفاقات رئیس فدراسیون نشستی با اعضا تیم ملی اعزامی به مسابقات فرانسه داشت که در آن نشست رئیس فدراسیون عنوان کرد به دلیل حضور شماها در وزارت ورزش و جوانان و صحبت‌های مطرح شده از سوی شما علیه فدراسیون اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی فرانسه انجام نمی‌شود. 

عضو تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان افزود: عدم اعزام ما به مسابقات جهانی از سوی رئیس فدراسیون یک تنبیه عنوان شد تا دیگر به دنبال ماجراجویی در وزارت ورزش نباشیم، اما ‌درخواست پول از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات جهانی‌ دید فدارسیون‌ رفتار حرفه‌ای و پسندید‌ه‌ای است.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول