اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

داوران به جای داوری مدیریت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: داوران ما به جای داوری مدیریت می‌کنند و داوری نمی‌کنند.

داوران به جای داوری مدیریت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، از کرمان، ابراهیم قاسمپور پس از تساوی خانگی دو بر دو برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرف‌هایم تکراری شده است، مثل همیشه فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم، اما واقعا شرمنده‌ام که برخی حرف‌ها را در ورزشگاه می‌شنوم.

وی خاطرنشان کرد: برای من «حیا کن، رها کن» می‌گویند در حالی که خودشان باید حیا کنند، برخی از تماشاگران وجدان ندارند و 10 دقیقه مانده به پایان مسابقه شعار می‌دهند، اگر با قاسمپور مشکل دارید چرا پای بازیکنان را وسط می‌کشید.

قاسمپور گفت: بازیکنان در هشت مسابقه گذشته پا پس نکشیدند، رک می‌گویم تیم ما زیر فشار است، بازیکنان از این می‌ترسند که گل بخورند و علیه آنها شعار بدهند تا کی من باید سنگر آقایان باشم و فحش و بد و بیراه‌ها برای من باشد، امروز به غیر از واحدی که همسرش مریض بود کدام مسئول را در کنار تیم دیدید.

وی با اشاره به مشکلات تیم مس افزود: می‌گویند باشگاه مس پولدار است، اما سه ماه قراردادهایمان امضا نشده و 40 درصد مبلغ قراردادم که باید پرداخت می‌شد، ‌پرداخت نشده است، باشگاه ما وضعیتی پیدا کرده که نتیجه‌اش را در زمین مسابقه می‌بینید.

سرمربی مس عنوان کرد: آدم می‌فرستند کنار زمین تمرین تا به ما بد و بیراه بگویند، من نگفتم تمام لیدرها مشروب‌خورند، اما آن لیدری که آن روز سر تمرین بود دهانش بوی مشروب می‌داد.

قاسمپور تصریح کرد: نسبت به برخی مسائل بدبین شده‌ام تا حال به جادو و جمبل اعتقاد نداشتم، اما وقتی از سه موقعیت حریف دو موقعیت گل می‌شود و 10 موقعیت‌ ما از دست می‌رود، بدبین می‌شوم به جز تمرین کردن کاری دیگری نمی‌توانیم بکنیم.

وی بیان داشت: اگر مقابل سایپا شکست می‌خوردیم، مسئولیت باخت را به گردن نمی‌گرفتم، زیرا تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارد.

سرمربی مس در مورد اینکه برخی از صحبت‌هایش برای باشگاه حاشیه‌ساز می‌شود،‌ تصریح کرد: قاسمپور وظایفی دارد و وقتی در حیطه وظایفش دخالت صورت می‌گیرد، مجبور می‌شود، صحبت کند آن هم زمانی که کارد به استخوانش رسیده است.

وی در مورد داوری مسابقه ابراز داشت: داوران ما به جای داوری مدیریت می‌کنند و داوری نمی‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول