اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجعلیخانی:

حضور هواداران در پیروزی مس تعیین‌کننده بود/ نیمی از شرایط برای بقای تیم فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: حضور هواداران و حمایت‌های همه‌جانبه 15 هزار نفر از مس کرمان نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت دیدار برابر شاهین بوشهر داشت.

حضور هواداران در پیروزی مس تعیین‌کننده بود/ نیمی از شرایط برای بقای تیم فراهم شد

 سید نصرالله گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی حساس و به موقع مس در دیدار برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: پیروزی بزرگی بود و با این پیروزی نیمی از شرایط تیم برای کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر فراهم شد.

وی افزود: بازی در دقایق نخست خوب دنبال شد، اما با توجه به رد و بدل شدن دو گل از سوی دو تیم در دقایق اولیه، ادامه بازی برای دو تیم با استرس و فشارهایی دنبال شد.

گنجعلیخانی به خلق موقعیت‌های گلزنی توسط بازیکنان مس در زمانی که نتیجه مسابقه دو بر یک به سود شاهینی‌ها بود اشاره کرد و گفت: اگر در این دقایق و در لحظات پس از گل تساوی مهاجمان تیم در به ثمر رساندن موقعیت‌ها دقت بیشتری داشتند، قطعاً مس با گل‌های زده بیشتری از زمین خارج می‌شد.

مدیرعامل مس کرمان با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های متعدد گلزنی و همچنین اداره بازی در بیشتر دقایق مسابقه نشان‌دهنده رشد و پیشرفت کار تاکتیکی تیم است، گفت: امیدواریم بازیکنان تیم با ادامه این روند در مسابقات آتی و به ویژه دیدار برابر ملوان انزلی امتیازات لازم را برای خروج تیم از بحران به دست آورند.

وی با قدردانی از مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران، مسئولان استانی و هواداران پرشوری که با حمایت‌های بی‌دریغ خود در این مسابقه یار و یاور تیم خود بودند، بیان داشت: هواداران چنانچه خواهان تداوم این شرایط هستند، باید در تمام مسابقات خانگی مس در ورزشگاه حضور به هم رسانند تا تیم محبوب شهر خود را حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور 15 هزار هوادار و تشویق‌های همه‌جانبه آنها نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی مس در این مسابقه داشت.

مدیرعامل باشگاه مس با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و زحمات کادر فنی گفت: باشگاه پس از این پیروزی شیرین مبلغی را به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول