اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ تیم فوتبال مس:

لیدرهای مس در همه شرایط حامی تیم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر رسانه‌ تیم فوتبال مس کرمان گفت: هواداران همیشه یار و یاور یک تیم هستند و هواداران و لیدرهای مس نیز در کنار این تیم بودند و از مس در همه شرایط حمایت دارند.

لیدرهای مس در همه شرایط حامی تیم هستند

عباس آقاملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه یکی از رسانه‌های استان کرمان با تیتر اینکه مسی‌ها در راه بازگشت از تبریز از هواپیما جا ماندند، اظهار داشت: انتشار این مطالب کذب بیش از هر مسئله‌ای شعارهایی مانند امانت‌داری و رعایت اخلاق را زیر سئوال می‌برد.

وی بیان داشت: بر‌اساس برنامه قبلی پرواز تیم از تبریز به تهران ظهر چهارشنبه ساعت 12 و پنج دقیقه باید انجام شود، اما به دلیل وضعیت بد جوی شهر تبریز و وزش باد و توفان‌های شدید تمام پروازهای این فرودگاه از بامداد روز چهارشنبه کنسل شد.

آقاملایی عنوان کرد: با وجود حضور تمام نفرات تیم و اعضای کادر فنی از ساعت 10 و 40 دقیقه همان روز در فرودگاه بین‌المللی تبریز هیچ یک از این پروازها انجام نشد.

وی افزود: جالب آن که این خبرگزاری از خواب ماندن بازیکنان تیم خبر داده و می‌گوید خواب رفتن بازیکنان به دلیل قطع برق بازی شب گذشته و به طول انجامیدن زمان بازی صورت گرفته است.

آقاملایی عنوان کرد: در صورت تداوم انتشار مطالب کذب از سوی این خبرگزاری باشگاه صنعت مس از آنها شکایت می‌کند.

وی همچنین در مورد انتشار اخباری مبنی بر درگیری وی با چند لیدر تیم ‌گفت: هواداران همیشه یار و یاور یک تیم هستند و هواداران و لیدرهای مس نیز در کنار این تیم بودند و از مس در همه شرایط حمایت داشته‌اند، درگیری خاصی نبوده و تنها یکی از لیدرهای تیم که‌ این روزها در همه امور دخالت دارد، قصد داشت تا با ورود در حیطه کاری من به من تفهیم کند که بر‌اساس سلایق و علایق او از این پس حرکت کنم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول