اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مس سرچشمه:

محکوم به پیروزی هستیم/ هواداران به کمک مس بیایند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: مس برای بقا در لیگ و زنده شدن روزنه‌های امید محکوم به پیروزی در این دیدار است.

محکوم به پیروزی هستیم/ هواداران به کمک مس بیایند

سید‌محمدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد، برپایی اردوی کیش و انجام تمرینات منسجم در این اردو و پس از آن در کرمان شرایط را برای موفقیت تیم در ادامه مسابقات فراهم کرده است.

وی در مورد دیدار مقابل نفت تهران گفت: نفت تیم خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است، اما بازیکنان ما باید با توجه به شرایط تیم از این بازی با کسب سه امتیاز خارج شوند، مس برای بقا در لیگ و زنده شدن روزنه‌های امید محکوم به پیروزی است.

هاشمی با اشاره به غیبت تعدادی از بازیکنان تیم در این مسابقه عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان جانشین بتوانند با بروز شایستگی‌ها خود خلاء این نفرات را پر کنند.

سرپرست مس سرچشمه با اشاره به میزبانی تیمش در پنج بازی از هشت بازی باقیمانده لیگ گفت: هواداران فوتبال در شهر کرمان با حضور خود در ورزشگاه به کمک نماینده استان بشتابند، این تیم در این فصل از مسابقات با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم کرد و نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند، اما از هواداران تقاضا دارم تا با حضور در ورزشگاه در این پنج مسابقه به کمک این تیم آیند تا شاید با حضور تماشاگران شرایط به سود مس تغییر کند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول