اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس:

بازیکنان و هواداران در باد این پیروزی نخوابند / شخصیت مس حضور در جمع تیم‌های میانی است‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس گفت: هنوز چند دیدار حساس تا پایان فصل پیش روی ما قرار دارد، شخصیت تیمی مس حضور در جمع تیم‌های انتهای جدولی نیست.

بازیکنان و هواداران در باد این پیروزی نخوابند / شخصیت مس حضور در جمع تیم‌های میانی است‌

عبدالرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی حساس مس کرمان در برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: این پیروزی متعلق به مردم استان کرمان و هواداران خون‌گرمی است که با حضور خود از بازیکنان تیم حمایت کردند.

وی افزود: با این پیروزی، وضعیت مس در جدول کمی رو به بهبود رفت، اما این بدان معنی نیست که همه چیز با این پیروزی تمام شده و مس از وضعیت قرمز خارج شده است، بلکه مس تا پایان فصل چهار دیدار حساس دیگر پیش روی خود دارد.

داوری با بیان اینکه ‌ستاد بحران کماکان فعالیتش را در باشگاه دنبال می‌کند، گفت: یکی از اهداف این ستاد ارتقای جایگاه تیم در جدول رده‌بندی است، قطعاً ستاد در دیدار آینده تیم در برابر ملوان نیز این هدف را دنبال می‌کند، زیرا اعتقاد داریم جایگاه مس حضور در جمع تیم‌های پایین جدولی و رقابت بر سر بقا نیست.

وی خاطر‌نشان کرد: بازیکنان ما در برابر شاهین بازی خود به نمایش گذاشتند، آنها با این پیروزی مزد زحمات خود را گرفتند، البته شاید اگر حضور پرشور و حماسه‌ساز هواداران در ورزشگاه شهید باهنر نبود، این نتیجه به دست نمی‌آمد.

داوری با اشاره به اینکه به غیر از دیدار‌های پرسپولیس، استقلال و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هرگز سابقه نداشته که تا‌کنون برای دیدار مس و یک تیم شهرستانی 15 هزار نفر در ورزشگاه حضور یابند، بیان داشت: این حضور روحیه بازیکنان تیم را افزایش داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس با بیان اینکه‌ بازیکنان و هواداران مس نباید در باد این پیروزی بخوابند، گفت: هنوز چند دیدار حساس پیش روی مس قرار دارد.

داوری اذعان داشت: ما باید به مسابقات آتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشیم با توجه به عزم جدی بازیکنان تیم و اتحاد و همدلی که در استان برای حفظ این تیم ایجاد شده و همچنین توانایی و ظرفیت‌های بالای بازیکنان مس، می‌توانیم با دست پر از دیدار مقابل ملوان در انزلی خارج شویم.

وی با اشاره به فاصله امتیازی مس با تیم‌هایی مانند پرسپولیس و فولاد خوزستان ابراز داشت: شخصیت تیمی مس حضور در جمع تیم‌های انتهای جدولی نیست، بازیکنان ما اگر در دیدارهای باقیمانده تلاش و کوشش بیشتری از خود نشان دهند، مس قطعاً از انتهای جدول جدا می‌شود و به جمع تیم‌های میانه جدول می‌رسد.

به گزارش فارس، جمع امتیازات‌ مس با پیروزی که در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر برابر شاهین بوشهر به دست آورد به 35 رسید و این تیم در هفته سی و یکم میهمان ملوان بندر انزلی تیم پانزدهم جدول است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول