اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه مس

اتحاد هواداران و مسئولان موجب موفقیت مس می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه مس کرمان گفت: اتحاد و صمیمیت بین هواداران و مسئولان تیم صنعت مس موجب موفقیت این تیم می‌شود.

اتحاد هواداران و مسئولان موجب موفقیت مس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن واحدی در دیدار با لیدرها و اعضای کانون هواداران باشگاه مس اظهار داشت: باید از حمایت‌ها و تشویق‌های لیدرها و سایر هواداران تیم در چند دیدار اخیر تشکر کنم.

وی افزود: همه ما در کنار این تیم یک هدف را دنبال می کنیم و آن موفقیت صنعت مس تیم محبوب استان کرمان است.

واحدی با بیان اینکه تمام لیدرهای مس اشخاص قابل احترام و دلسوزی هستند، گفت: ما در یک کشتی نشسته‌ایم و به دنبال یک هدف واحد هستیم و برگزاری این نشست تمرینی ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد بیشتر است.

وی ابراز داشت: ما نباید در مورد تیم اشتباه قضاوت کنیم، زیرا این تیم ظرفیت بالایی دارد و نتایج اخیر نیز حاکی از همین ماجرا است.

قائم مقام باشگاه مس عنوان کرد: البته آنچه که در این بین می‌تواند به جهش و ادامه این روند صعودی کمک کند، مستحکم‌تر شدن این اتحاد و صمیمیت است و امیدوارم با کمک هواداران فهیم و مردم خونگرم کرمان که نیازمند حمایت و همکاری همه جانبه آن‌ها از تیم هستیم این امر تحقق یابد.

سرمربی تیم مس کرمان نیز عنوان کرد: حمایت‌های شما موجب تقویت بیشتر و انسجام و همدلی است.

ابراهیم قاسمپور با قدردانی از حضور هواداران و لیدرهای تیم گفت: از هماهنگی بیشتر هواداران با کادر فنی و بازیکنان استقبال می‌کنم، البته باید از همه شما یک تشکر ویژه داشته باشم، زیرا در مسابقات اخیر برای حمایت از تیم خود تلاش زیادی کرده‌اید.

وی تصریح کرد: تشویق و حمایت‌های شما انسجام و همدلی بیشتری را در تیم و بیرون از تیم به دنبال دارد، زیرا حاصل این همدلی در نهایت موجب تزریق روحیه‌ای مطلوب به بازیکنان تیم شده تا آن‌ها نیز با تمام توان در مسابقات برابر حریفان خود به میدان روند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول