اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر قلعه‌نویی:

شعارهای هواداران ابومسلم علیه قهرمانی جای تأسف دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شعارهای هواداران ابومسلم علیه محسن قهرمانی تأسف‌آور بود.

شعارهای هواداران ابومسلم علیه قهرمانی جای تأسف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه در مقابل تیم ابومسلم خراسان در ورزشگاه ثامن در جمع خبرنگاران افزود: ما برای انجام یک کار خیر و بازی دوستانه به مشهد آمده بودیم و سعی کردیم در شرایطی جوانمردانه بازی کنیم اما از شعارهای هواداران ابومسلم نسبت به محسن قهرمانی متأسف شدم.

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادن و تیم استقلال نیز با وجود اینکه بازیکنان ملی‌پوشش را در اختیار نداشت اما خیلی خوب بازی کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی در خصوص ضعف دروازه‌بان خارجی تیمش نیز گفت: هر دروازه‌بانی ممکن است اشتباه کند اما این دروازه‌بان از کیفیت خوبی برخوردار است، ضمن اینکه یک دروازه‌بان جوان و آینده‌دار که دروازه‌بان تیم ملی جوانان ایران است به استقلال اضافه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال هم‌چنین در خصوص وضعیت خط دفاعی تیمش نیز گفت: امروز همه بازیکنان ما خوب بازی کردند و از همه آنها راضی‌ام.

قلعه‌نویی هم‌چنین در پاسخ به سؤالی در خصوص محرومیتش توسط کمیته انضباطی گفت: از این محرومیت بی‌خبرم و فعلاً‌ اظهار نظری در خصوص آن نمی‌کنم.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول