اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

با توهین به ساحت پیامبر(ص) نمایش اعتراض بزرگ جهانی شکل گرفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: با توهین دشمنان به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) نمایش اعتراض بزرگ جهانی شکل گرفت که ما هم در ایران اعتراض سهیم هستیم.

با توهین به ساحت پیامبر(ص) نمایش اعتراض بزرگ جهانی شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام حسن طاهری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه همدان اظهار کرد: شرح‌صدر در برابر ناملایمات زندگی انسان را به تعالی رسانده و موجب افزایش ایمان و گذشت می‌شود.

وی افزود: بدون شرح صدر قدرت کاربردی ندارد و اسلام همواره توجه به شرح صدر و تقویت آن را توسط مسلمین امری مهم دانسته است.

امام جمعه موقت همدان در بخش دیگر سخنان خود ضمن توجه به ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته پیش با اشاره به شخصیت ممتاز ایشان گفت: در شأن این بانوی بزرگوار روایات بسیار و عجیبی مطرح است که بیانگر مقام والای ایشان است به طوری که در روایتی از امام صادق(ع) منقول است که "از ما اهل بیت(ع)  بانویی در قم دفن می‌شود که اگر بخواهد تمام امت ما را شفاعت کند، قدرتش را دارد".

وی بیان کرد: اهانت به پیامبراکرم(ص) توطئه مشترکی از طرف صهیونیست و آمریکا است و هزینه آن توسط کفار تأمین شده اما خداوند همواره دین حق را توسط افراد فاسق تأیید می‌کند و خروش مردم سراسر جهان به این هتک حرمت بیانگر حقانیت اسلام است.

طاهری ادامه داد: بیش از 1400 سال از رحلت پیامبر اکرم(ص) می‌گذرد و مسلمانان عاشقانه آن حضرت را دوست دارند به طوری که امروز تمام جهان "اشهدان محمداً رسول‌الله" را فریاد می‌زنند و ساخت فیلم موهن امریکایی تنها محبوبیت خاندان اهل بیت(ع) را در جهان افزایش داد.

وی القائده، وهابی‌ها و سلفی را دروغگو، جنایتکار و عاملان این حرکت‌ها عنوان کرد و افزود: اینها که دم از اسلام زده و خود را از مسلمانان بالاتر می‌دانند اکنون کجا مرده‌اند، پس چرا در صحنه حضور ندارند، چه طور می‌توانند شیعیان را در مساجد به رگبار بسته و به قبور و حرم امامان معصوم(ع) تعرض کنند اما تا به حال دیده نشده که به سفارت‌خانه آمریکا، اسرائیل، کلیساها و حتی معابد بودایی‌های مشرک حمله کنند، آنها تنها مغزهای چند احمق را شستشو می‌دهند تا با کشتار شیعیان به بهشت بروند.

امام جمعه موقت همدان خطاب به اساتید دانشگاه گفت: در دانشگاه‌ها جوانان را بیدار کرده و اهل تسنن را هوشیار کنید، چرا که این دروغگویان از اطراف به کشور ما رخنه کرده و در سیستان و بلوچستان و کردستان جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: اینها همان خوارج لایعقلی هستند که درکی از اسلام ندارند، اما مسلمانان آگاه به پیامبرشان عاشق اهل بیت‌(ع) هستند و حاضرند جان خود را در این راه فدا کنند.

طاهری در پایان گفت: با توهین دشمنان به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) نمایش اعتراض بزرگ جهانی شکل گرفت که ما هم در ایران اعتراض سهیم هستیم و با شرکت در راهپیمایی دشمنان را لعن کرده و این امر را تا ظهور و قیام حضرت مهدی(عج) ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول