اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

امام جمعه زنجان تودیع شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان آیت‌الله محمد تقی واعظی امام جمعه زنجان تودیع شد.

امام جمعه زنجان تودیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه امروز در راس این حکومت امام زمان (عج) حکومت می‌کند، اظهار داشت: رمز صلابت و پیشرفت ایران اسلامی، نعمت ولایت است که همواره با هدایتگری پیامبر گونه جامعه را از تلاطم گردبادها و فتنه‌ها در امان داشته است.
 محمد رئوفی نژاد ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ارزنده آیت‌الله واعظی افزود: حضور معنوی ائمه جمعه علاوه بر تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، سبب همدلی و وحدت بیشتر مسئولان و مردم خواهد شد.
وی در ادامه با تاکید بر این مهم که تصمیمات و توجهات مقام معظم رهبری همواره در سرلوحه اعمال بوده است، تصریح کرد: تمامی فرامین و تصمیمات رهبری منشا خیر و برکات بوده و پیروی و اطاعت از مقام ولایت فقیه در همه زمینه‌ها بر همگان واجب است.
وی ضمن تقدیر از حمایت‌های معنوی و پدرانه آیت‌الله واعظی در تعمیق معنویت‌ها و توسعه و بسط مسائل فرهنگی، پیشرفت همه جانبه استان را مرهون حمایت‌های لحظه به لحظه ایشان دانست و تودیع و تجلیل از شخصیت آیت‌الله واعظی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و حفظ حرمت و کرامت این جایگاه را از وظایف اصلی شهروندان برشمرد.
امام جمعه زنجان نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از اظهار لطف مسئولان استانی، ارتباط نزدیک با مردم، جذب جوانان به سنگر مساجد و همکاری نزدیک با مسئولان اجرایی در راستای تسریع بخشیدن به خدمت رسانی آنان را از شاخصه‌های اصلی ائمه جماعات دانست و حفظ حرمت آزادگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا را به همه مسئولان استان سفارش کرد.
این مراسم با حضور استاندار زنجان، فرماندار، شهردار، ائمه جماعات شهرستان‌ها و دیگر مدیران اجرایی و بدون دعوت از رسانه‌های استان برگزار شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول