اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: مقابله عقلانی و جدی با حرکت‌های ضد اسلامی از جمله توهین به مقدسات ضروری است.

مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کشورهای استکباری برای رسیدن به اهداف شیطانی خود همواره برای مسلمانان مزاحمت ایجاد کرده و اقدامات ددمنشانه‌ای از جمله توهین به مقدسات را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی همواره هتک حرمت به مقدسات مسلمانان محسوب شده و قلوب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند، افزود: مقابله عقلانی و جدی با این گونه حرکت‌ها ضروری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اینکه چنین اقداماتی همواره از سوی دشمنان اسلام در طول تاریخ تکرار شده است، افزود: این پایان کار نیست و دشمن برای مقابله با نظام اسلامی همواره دست به چنین اقداماتی می‌زند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل چنین اقداماتی مسلمانان هوشمندانه عمل کنند، خاطرنشان کرد: باید به چنین اقداماتی با شیوه‌های درست و کارشناسی شده پاسخ محکم و دندان‌شکنی داد.

علیمردانی با اشاره به اینکه دین مقدس اسلام هیچ‌گاه مقابله به مثل را جایز نمی‌داند، افزود: مسلمانان با عقلانیت و با تدبیر سران نظام از جمله مقام معظم رهبری در برابر این توطئه‌ها پاسخ‌های مناسبی ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه واکنش‌های تند و نسنجیده در این زمینه کارساز نیست، افزود: باید صریحا این اقدام محکوم شده و نظام جمهوری اسلامی به عنوان طلایه‌دار اسلام چنین اقداماتی را محکوم کند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول